Český YouTube ?

Můžete zde nahrávat a sdílet svá videa, jednoduše prohlížet videa ostatních uživatelů, udělovat své komentáře, seznamovat se s přáteli se stejnými zájmy jako máte vy atd. Server YouTube™ vám prostě nabízí velmi mnoho zábavy v uživatelsky příjemném prostředí. Pro návštěvníky milující různá videa a videíčka se jedná o vyslovený ráj. Pro českeho diváka, který by chtěl využít všech aplikací, které YouTube™ nabízí, však má tento server jednu nevýhodu a tou je anglický jazyk ve kterém probíhá drtivá většina komunikace mezi uživateli. Ostatně seznámit se s kamarádem, který by s vámi rád točil videa, ale který bydlí bohužel až v Austrálii taky není to "pravé ořechové".
A tak se na naší české internetové scéně v poslední době objevily podobné servery jako je YouTube™. Projekty více či méně zdařilé, využívající zejména oblíbený trend sdílení a sledování videa on-line. Žádný projekt však do sebe nezahrnul všechny výhody, které YouTube™ nabízí.
To se ale změnilo nástupem gigantického projektu Freeklip.cz (Jen tak pro zajímavost: Můžete zde - samozřejmě zdarma - uložit svá videa ke sdílení až do velikosti 100 MB a když si připlatíte, klidně i větší. Server Freeklip.cz (v současné době sice ve stádiu novorozence) se hrdě hlásí k obsazení nejvyšší příčky v soutěži o ovládnutí českého internetového nebe v kategorii sdíleného videa.
Server využívá platformy WEB 2.0 kde se uživatelé aktivně podílejí na tvorbě obsahu serveru, dostávají se do role moderátorů a kritiků. Interakce je založena na formě diskusí, skupin a přátelství. Každý uživatel má vlastní profil a je součástí rozsáhlé komunity. Díky tomu je web Freeklip.cz živým organismem, kde mohou tisíce uživatelů dát volnost své kreativitě.
I když Freeklip.cz využívá dnešního fenoménu internetového videa a jde ve šlépějích úspěšného amerického serveru YouTube™ se všemi jeho kvalitami, nechce jen prezentovat videa z celého světa, ale spoléhá na vznik výhradně české komunity a českého videa. Umožňuje českým uživatelům prezentovat svá vlastní videa, sledovat nahrávky ostatních uživatelů, upoutávky z filmů, počítačových her, hudební klipy, vtipná, sportovní a další videa v prostředí českého internetu.
Kromě domácí zábavy nabízí Freeklip.cz profesionální sdílení velkých video souborů určených pro další provozovatele serverů ve všech oblastech pro zatraktivnění www prezentací o video reklamy nebo videa týkající se nabídky jednotlivých produktů nebo služeb. Díky této službě mohou internetové prezentace dostat zcela jiný rozměr.
Díky stále rostoucímu prodeji digitálních kamer, webkamer a hlavně mobilních přístrojů může dnes každý laik bez problémů natočit velmi zajímavé video. Vzhledem k rychlému připojení k internetu již není problém tato videa okamžitě publikovat - třeba na Freeklip.cz. Stvořitelé projektu pro Vás připravili příjemné webové prostředí a bude záležet jen na Vás čtenářích, videoamatérech a divácích, čím se Freeklip.cz v budoucnu stane.
Pro podporu aktivity, kreativity a tvůrčí schopnosti uživatelů webu Freeklip.cz se připravuje celorepubliková soutěž „Hvězda internetu“ jejiž cílem je motivovat uživatele k tvůrčí a umělecké činnosti. Do soutěže budete moci přihlásit všechny Vaše umělecké kousky z oblasti hudby, zábavy, trapasů či uměleckých vystoupení.
Český YouTube ? Adresa : http://www.freeklip.cz
Klíčová slova: český youtube, video, klipy, hudba, zábava
Uloženo: 16.11.2007