Vsetko o optickych klamoch a LOGIKE

Stranka je plna skvelych optickych klamov a iluzii. Asi vsetky su neuveritelne putave, minimalne polovica z nich priam az zastavuje dych. Opticke klamy, ktorym az tazko uverit ze len klamu oko a mozog. Stranka ponuka skvelu moznost prehliadania si optickych klamov dokonca podla kategorii, teda ak vas zaujala konkretna skupina, nemusite si svoje najoblubenejsie opticke klamy hladat v hufe mnohych dalsich. Dalsia vyhoda tejto stranky je, ze vsteky opticke klamy su pridane na strenke po dvoch, teda je stranka lahko pristupna aj pre uzivatelov s Dial-up pripojenim, dva obrazky predsa len nieje az take zlozite nacitat. Kazda sekcia optickych klamov na konci ponuka Minichat, kde sa s oblubou vyjadruju navstevnici k optickym klamom, spominaju tu, ktore sa im najviac pacili, ktore nepochopili alebo ake maju zo stranky pocity. Stranka okrem optickych klamov obsahuje aj najvacsiu zbierku kresieb Julina Beevera. Poulicneho maliara, ktory sa venuje kresbam svojich obrazov na normalnu podlahu, dlazbu, namestia. To by vsak nebolo nic zaujimave... Prevratne na jeho obrazoch vsak je to, ze pri pohlade na kresbu z isteho uhlu sa obraz premietne ako sucast namestia, ako 3D (trojdimenzionalny). Sucastou logika.tym.sk je aj skvela zbierka Stereogramov, taktisto prekrasnych obrazkou, ktore povacsine vyzeraju len ako zhluk chaoticky usporiadanych farebnych bodiek, nejake zatisie, alebo par rovnakych predmetov, no pri zapozerani sa do obrazcu z neho vytupi opat prekrasne trojdimezionalny obrazec, postava, alebo predmet. Tento ukaz vidi len asi 60% ludskej populacie, a je to priam az neskutocne ako aj na papiery (pokial si obrazok vytlacite) mozete vidiet 3D predmet.

Dalsou sucastou a neodmyslitelnou a kvalitnou castou stranky je sekcia Logicke hadanky. Hromada opat petriedenych logickych hadaniek umoznuje navstevnikom otestovat svoje logicke uvazovanie na hadankach rozneho charakteru, niektore este od ery Einsteina, az po novodobe ulohy. Stranka vsak neobsahuje riesenia hadaniek, mnohy uzivatelia to webu a jeho vedeniu vytikaju, ale hadanky s rieseniami by nesplnili ulohu, ktorou je potrapit mozgove zavity a prinutit navstevnikov pouvazovat. Avsak aby to nebolo predsa len az tak zlozite, stranka ponuka v kazdje kategorii moznost vyjadrit sa v navstevnych knihach, sem moze navstevnik uviest riesenia svojich uloh, overit si, ci su jeho riesenia spravne, alebo sa len vyjadrit k stranke.

Takze prajem vela zabavy pri prezerani Logika.tym.sk myslim ze vas nesklame.
Vsetko o optickych klamoch a LOGIKE Adresa : http://www.logika.tym.sk
Klíčová slova: Logika;logika.tym.sk;optika;opticke;opticke klamy;opticky;klam;iluzia;rozum;oko