Najděte si zde též vy novou oblíbenou in

Web je plný originálních her na internetu, málokteré online hry se ale mohou pochlubit online dobrodružstvím, dokonalým grafickým vyvedením a hodinami nikdy nekončící zábavy, jako následující webové hry, které vám mile rádi představíme na těchto několika řádcích. Pokud i vy patříte mezi milovníky her na internetu, nepřehlédněte například pirátské dobrodružství PirateStorm, obdivuhodný letištní simulátor s názvem Skyrama případně netradiční fantasy hru, spadající do velmi oblíbené kategorie her mmorpg hry online - Drakensang. Jsme si téměř jistí, že si mezi výše zmíněnými novinkami najdete taktéž vy svého favorita. A nyní se pojďme v první řadě podívat na zmíněné dobrodružství z pirátských bitev nesoucí název PirateStorm. U této online hry zdarma si skutečně přijdou na své snad téměř všichni skalní obdivovatelé námořních bitev, netradičních pirátských požitků, dobře ukrytých pokladů neuvěřitelné ceny a mořských příšer a nebojácných ziskuchtivých pirátů, kteří se vám budou snažit vaši náročnou cestu k cíli znesnadnit. Přežijete až do mnoho mil vzdáleného konce a objevíte nepopsatelné poklady a zaslouženou slávu, o které se bude vyprávět po mnoho dalších let? Anebo podlehnete silnějším a zkušenějším pirátům? Jestliže se vám na lodi dělá špatně, máme pro vás tolik oblíbené dobrodružství na letišti nesoucí název Skyrama. Prostřednictvím této online flash hry se stanete bez okolků zodpovědným managerem upadajícího leteckého areálu a následně musí prokázat své nemalé znalosti i letecké dovednosti. V případě, že to nezvládnete, místo potlesku a obdivu se můžete připravit výhradně na opovržení a horentní dluhy. Každý den musíte vysílat letištní speciály do poměrně vzdálených destinací, pečovat o komfort svých cestujících a připravovat různé společenské show, které by měly přilákat nové movité a ochotné investory. A též na games Drakensang nezapomeneme! Jde o specifické pochmurné zajímavé dobrodružství plné zlých bytostí. Zde představujete neohroženého hrdinu, který se musí postavit obávaným drakům a zbavit svět jejich hrůzné vlády. Tento specifický úkol nebude ani trochu snadný. Draci doopravdy nepatří mezi snadné soupeře. Z tohoto důvodu je nutno vynaložit všechny své síly a také snahu, kterou postupně nabíráte v průběhu svých nelehkých výprav. Jestliže zvládnete přemoci dračí bojovníky, vaše jméno se zapíše do Drakensang dějin.
Najděte si zde též vy novou oblíbenou in Adresa : http://www.skyrama.cz
Klíčová slova: online hry
Uloženo: 20.07.2012