iPod pro každý den

Nový iPod nano 6. generace je menší, lehčí a velice elegantní. Jednoduše si jej můžete připnout pomocí klipu kamkoliv a můžete si jej vzít prakticky všude, včetně sportování či cestování. Mějte svou oblíbenou hudbu stále na dosah s tímto praktickým přehrávačem. iPod Nano 6. generace byl kompletně pozměněn díky funkci Multi-Touch, což je stejná technologie, kterou používá iPhone, iPad and iPod. iPod nano má nyní poloviční velikost, a ovládání je ještě jednodušší. Vše, co si přejete slyšet, máte nyní na dosah prstu. K dispozici je iPod v šesti barevných kombinacích, a jeho displej podporuje zobrazení obrázků s rozlišením 240x240 bodů. Navíc má zabudováno vlastní FM rádio s Live Pause funkcí. Zabudovaný krokoměr je definitivně bonusem pro každého.

Nejmenší a nejlépe přenosný hudební přehrávač na světě je iPod shuffle. Mezi hlavní funkce patří např. VoiceOver. Jednoduše stiskněte tlačítko a funkce VoiceOver vám řekne název skladby a interpreta. Sdělí vám i názvy seznamů skladeb a dokonce vás upozorní i na dobití baterie. Aby byla velikost minimální, ovládání iPod shuffle je na kabelu sluchátek. Díky tomu je iPod shuffle menší než kdykoliv předtím a ovládací prvky jsou umístěny tam, kde k nim máte nejlepší přístup. iPod shuffle je vaší hudební knihovnou na cesty. Dalším plusem je, že shuffle mluví dvaceti jazyky. V aplikaci iTunes je více seznamů skladeb doporučených do města, na sport, pro relaxování apod.

Další volbou od výrobce Apple je iPod touch. Hrajte hry, poslouchejte hudbu, sledujte videa, spouštějte aplikace, vyřizujte e-maily a surfujte po internetu. Poslouchejte seznamy skladeb vytvořených na míru pro vás a sledujte videa na skvělé 3,5palcové obrazovce. To všechno vám umožní iPod. Vestavěná Wi-Fi technologie vám umožní surfovat na webu, posílat e-maily nebo aktualizovat svůj stav na službě Facebook atd. Je to další výborný přístroj, který se krásně vejde do kapsy.
iPod pro každý den Adresa : http://iseed.cz/apple-e-shop/15-iPod
Klíčová slova: iPod nano, iPod touch, iPod shuffle
Uloženo: 24.01.2011