Motivace zaměstnanců

Jak se projeví špatně připravená jednodenní rozvíjející akce?

I dlouho po akci nikdo nezaznamenal efektivní výsledek. Nachystaná firemní akce má chybu v definici cíle. Ten je buď nesprávně stanovený nebo nereálný - vzhledem k dané skupině.

Nezúčastním se! Teambuildingová hra je použita nevhodně k firemní kultuře. Diskomfortní zóna zúčastněných není ani zdaleka zasažena, nebo naopak dochází k odmítnutí.

High-tech hračky na akci domluvené subdodavatelem jsou chápány jako obraz skutečné kvality.

Skupina se trhá. Stále stejné aktivity špatně motivují pracovníky. Nedochází k myšlenkovému ponoření se do hry. Zúčastnění nejdou do aktivity naplno.

Pro rozvoj zaměstnanců a budování týmu je použito "sterilní" - neatraktivní prostředí a nátlak.

Zaměstanci mají předsudek k samotné připravené akci. Časová vytíženost personálních pracovníků pověřených k organizování "teambuildingu" má za následek převzetí rozhodnutí, že letos to uděláme stejně jako loni. Dalším častým jevem je také neznalost metod a postupů k rozšiřování potenciálu osobnosti v oblasti zkušenostního učení. Zaměstnanci již s tímto předsudkem k akci posléze přistupují.
Motivace zaměstnanců Adresa : http://www.oandc.cz
Kategorie: Vzdělávání, školství, věda
Klíčová slova: firemní akce, motivace zaměstnanců, podpora prodeje, adaptační kurzy
Uloženo: 13.04.2012
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

 
Copyright © 2005-2018 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobních údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde