Jazyková škola

Hledáte kvalitní jazykové vzdělání pro sebe, Vaše děti nebo zaměstnance? Neutrácejte za nekvalitní jazykové kurzy, obraťte se na zkušenou a prověřenou instituci, se kterou máte záruku kvalitního vzdělání! Jazykové kurzy, individuální i firemní výuka, pomaturitní studium a jazykové certifikáty. To je jazyková škola EVROPSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM Hradec Králové.
Poskytujeme kvalitní jazykové kurzy angličtiny, němčiny, francouzštiny, italštiny, španělštiny a ruštiny. Výuka je vedena zkušenými rodilými mluvčími a kvalifikovanými českými lektory. Mluví za nás více než desetiletá tradice a řada certifikací předních mezinárodních vzdělávacích institucí, kterými jsou například Cambridge University Press, LANGmaster, Hueber, Klett či City&Guilds. Výuka probíhá v našich pobočkách v Hradci Králové, Pardubicích. Poděbradech a České Třebové. Vysokou kvalitu našich služeb odráží také zařazení do vyhlášky MŠMT, které Vám umožňuje u nás absolvovat denní pomaturitní studium se statutem studenta. Ve skupince čítající maximálně 18 studentů se můžete připravit na některý z mezinárodně uznávaných certifikátů Cambridge PET / FCE / CAE či City&Guilds London. Po zápise student absolvuje rozřazovací test, který prověří jeho znalosti a student je zařazen do kurzu odpovídající úrovně. Pomaturitní studium probíhá 4 hodiny každý všední den. Student tak celkem absolvuje 840 hodin výuky. Pomaturitní studium probíhá v Hradci Králové v areálu gymnázia Boženy Němcové.
Jazykové kurzy organizujeme ve třech podobách. Veřejné jazykové kurzy, určené především studujícím a dospělým, můžete navštěvovat jednou či dvakrát týdně. Jazyková škola EVROPSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM poskytuje také firemní a individuální jazykové kurzy. Studium můžete zakončit složením některé z jazykových zkoušek Cambridge, City&Guilds, Goethe, DELF či DELE. Mezi naše hlavní devizi patří dlouholeté zkušenosti, prestižní certifikace a ocenění, kvalifikovaní a zkušení kantoři, rozsáhlá cizojazyčná knihovna a unikátní e-learningový portál www.anglictinavsem.cz. Absolvujte Vaše jazykové kurzy u profesionálů! Pro více informací navštivte www.evcentrum.cz!

Jazyková škola Adresa : http://www.evcentrum.cz/
Kategorie: Vzdělávání­, školství­, věda
Klíčová slova: Jazyková škola, jazykové kurzy, pomaturitní studium