Marketingový výzkum - Intelmarketing

Průzkum trhu, výzkum trhu, průzkum veřejného mínění, marketingový výzkum, výzkumné projekty, evaluační výzkum, motivační výzkum, test produktu, test loga a názvu, test obalů, cenový test, průzkum reklamy, průzkum médií, spokojenost zákazníků, průzkum lidksých zdrojů, testování konceptů, studie značky, spokojenost zaměstnanců, komunitní studie, analýza územní lokality, studie proveditelnosti, studie kvality života, reklamní a grafické práce, PR průzkum, internet, registrace do katalogů, optimalizace, výměna linků, monitorování sponzorských aktivit, image test, vztahy s investory, marketinglový audit, mystery shopping, mystery mailing, mystery calling, segmentace trhu, analýza trhu, public realtions, nadlinková a podlinková reklama, profesionální fotografování, natáčení a zpracování videa, konzultace.
Marketingový výzkum - Intelmarketing Adresa : http://www.intelmarketing.cz/
Kategorie: Reklama, propagace
Klíčová slova: Průzkum trhu, výzkum trhu, průzkum veřejného mínění, marketingový výzkum, výzkum
Uloženo: 29.01.2009
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde