Americas Army Czech

Vítáme všechny příznivce a hráče hry Americas Army na zbrusu novém webu Americas Army Czech. Přinášíme vám zcela novou podobu webu, jehož design byl navržen s ohledem na zaměření této hry a postaven na zcela nové technologii (Drupal 6 a phpBB3). Při tvorbě jsme se snažili strukturu webu pokud možno co nejvíce zpřehlednit a zjednodušit orientaci a svým obsahem postavit celý web do role oficiálního českého portálu hry Americas Army, který bude sjednocovat česko-slovenskou herní komunitu a bude představovat hru samotnou ať už úplným nováčkům v podobě celé řady návodů a tipů, tak zkušeným střelcům, kteří hledají novinky na poli dění české a světové komunity.

Žádný web však nemůže úspěšně existovat, pokud se na něm nic neděje. Web je již věnován čistě hře Americas Army, nikoliv klanu CSC (i když i ten zde má samozřejmě svou sekci). Vyslyšeli jsme tak mnohé připomínky z řad členů české a slovenské komunity ohledně domény www.americasarmy.cz, která tak patřila spíše klanu Czech Soldiers Clan než, jak by bylo logičtější, hře samotné. Kdokoliv z vás má tedy nyní příležitost se podílet na rozvoji a popularizaci této hry v Čechách a na Slovensku svým publikováním zajímavých článků zde na webu a pod svým jménem. Hodláme oslovit vybrané členy komunity, které bychom rádi viděli v týmu stálých přispěvatelů, ale možnost má i každý z vás, kdo si myslí, že má čím přispět. Stačí nás pouze kontaktovat, představit svou myšlenku nebo ukázat svou předchozí práci a můžete se stát nedílnou součástí tohoto portálu.
Americas Army Czech Adresa : http://www.americasarmy.cz
Kategorie: Počí­tačové hry
Klíčová slova: americas army,americas army download,americas army special forces,army,czech arm