GameSource.cz – jak dělat online hry s h

V tomto článku bychom Vás chtěli seznámit s novým herním projektem GameSource.cz. Webový portál nenabízí jen tuctové online hry, jak by se mohlo zpočátku zdát. Na webu nalezneme například speciální sekce jako 3D hry nebo Klasické hry. Obzvlášť na kategorii Klasické hry si autoři zakládají. "V Klasických hrách návštěvníci naleznou všechny možné remaky klasických her z platforem Nintendo, Atari, Amiga nebo Commodore. Nechybí aní legendrání tituly ze začátku 90. let, takže zde hráči mohou jedním kliknutím spustit takové hity jako Doom, Quake, Warcraft, Diablo, Metal Slug, Contra, Battle City, Street Fighter, Donkey Kong a spoustu dalších titulů, které si mnozí z nás pamatují jako děti," přibližuje jedno ze zaměření šéfredaktor webu Leoš Fiala.

Autoři webu si pro návštěvníky vybírají vesměs ty nejkvalitnější online hry. GameSource je poměrně mladým webem, takže nenabízí obrovskou databázi online her, nicméně kvalitní online hry v řádu stovek v databázi GameSource.cz jsou na mnohem vyšší úrovni, než konkurenční servery s desetitisícovými databázemi online her, které mnohdy nestojí za nic.

V roce 2012 GameSource.cz vyhlásili také celoroční každoměsíční soutěž, ve které mohou registrovaní uživatelé soutěžit o originální PC hry. "V tomto roce bude každý měsíc probíhat soutěž o originální hry. První lednová soutěž sice zatím nabízí pouze 3 hlavní ceny v podobě PC her, nicméně na příští měsíce jsou plánovány větší soutěže. Soutěžit se nebude jenom formou znalostního kvízu, ale budou se také hrát některé hry na skóre. V jednání je také spolupráce s herním obchodem, který by do soutěže daroval zajímavé ceny jako například oblečení nebo jiné suvenýry s motivy různých her. Příznivci GameSource.cz se tedy mají na co těšit," popisuje soutěž šéfredaktor Leoš Fiala.

Zeptali jsme se také autorů, čím se chtějí lišit od konkurence, která je v tomto oboru veliká, a co plánují do budoucna. "GameSource.cz by se měl rozrůstat, nechceme zůstat jen u přidávání online her, a tak v plánu jsou rozšíření jako magazín o free online hrách, který by čtenářům měl pravidelně představovat nezávislé vývojářské týmy. V magazínu by pak měly být i rozhovory se zajímavými tvůrci, kteří se na této scéně pohybují. Jedním z plánů je také databáze starých abandonware her, které by byly na serveru k dispozici ke stažení," prozradil možnou budoucnost webu jeden ze zakladatelů Pavel Forst.

Nám se GameSource.cz líbí. Ocenili jsme hlavně možnost hrát hry "přes celou obrazovku," což nejde téměř u žádného serveru zaměřeného na online hry. Autorům přejeme ať u projektu vydrží, protože to určitě má smysl a vám, čtenářům, můžeme web s online hrami GameSource.cz jenom doporučit!
GameSource.cz – jak dělat online hry s h Adresa : http://GameSource.cz
Kategorie: Počí­tačové hry
Klíčová slova: online hrty, klasické hry, hry na internetu