Lageon - Browser hra

Lageon je online hra, která má kořeny v České Republice, což znamená, že komunikace s týmem, který tuto hru tvoří je mnohem snadnější než u zahraničních her, kde většinou na Česko nikdo nebere ohledy. Další výhodou je, že se nemusí nic stahovat a dá se hrát na každém počítači s internetem. Odehrává se v období antického Řecka, kdy bohové sídlili na hoře Olymp, odkud obyčejným lidem dávají úkoly. V této hře je vše velmi podobné, i když antické Řecko bylo před skoro 3000 lety.
Základem hry je váš hrdina, u něhož si nejen můžete zvolit jméno, ale dokonce povolání (voják, zbrojmistr, vědec, kněz a ekonom). Každé z těchto povolání má své specifické vlastnosti, které můžou i nemusí ovlivnit styl vašeho hraní. Hrdina může být poslán do bitvy, do práce kde může pomoci svému městu vydělat nějaké suroviny nebo peníze či poslán do podzemí, kde můžete nalézt úkoly od bohů, za jehož splnění dostáváte bonusy. Každý hrdina postupuje na další úrovně. Stavěním, zkoumáním, válčením a plněním úkolů získáváte zkušenosti a za určitý počet zkušeností získáte další úroveň. Za každou úroveň máte 5 bodů na přidělení k schopnostem svého hrdiny (Síla, obratnost, odolnost, inteligence a charisma).
Dále je zde možnost stavění. U této hry se musí i trochu přemýšlet, rozhodnout se správně pro stavbu té správné budovy. Zda se budeš soustředit na rozvoj ekonomiky a produkce, či armádu. Každá budova má svůj smysl. Pro verbovaní armády je třeba akademie, kasárny a pro jízdu i stáje. O produkci se stará kamenolom, les, vinné pole, obilné pole a studna (kámen, dřevo, víno, obilí a voda). Kromě těchto surovin jsou nejdůležitější peníze, které získáváte buď z daní, plnění úkolu a nebo válčení. Každý obyvatel platí 1 zlatý za hodinu.
I obyvatelé mají však své nároky. Čím vyšší má hrdina charisma, tím více obyvatel jde do vašeho města. Obyvatelé však potřebují jíst a pít, proto jim musíte dodávat obilí a vodu.
Armáda je rozdělena do několika tříd. Lehká pěchota, těžká pěchota, jízda, střelecké jednotky a dobývací stroje. Každá jednotka má svůj plat v podobě zlata, vína a obilí. Do bitvy mimo armádu může být přidán i váš hrdina.
Ale ani to není zdaleka všechno. Základním cílem hry je zahrát si hru, pobavit se a navázat přátelské kontakty s ostatními hráči. Ti nejlepší budou zapsáni do Síně slávy. Hlavním cíle je podmanění celého světa společným úsilím v rámci aliance a dobytí všech speciálních města Lageonu.

Lageon - Browser hra Adresa : http://lageon.cz
Kategorie: Počí­tačové hry
Klíčová slova: lageon,browser,hra,a,b,c,lag,e,on,browse,game,online,oblibena,miluju,hrat,