LG 3D TV 50PM680S 3D elektro ako sa patr

Som z generácie, ktorá ešte zažila v detstve čiernobiely televízor. Pred pár desiatkami rokov bolo zakúpenie televízora pre rodinu hotovou udalosťou. Dalo by sa povedať, že vlastníctvo televízora znamenalo takmer zvýšenie spoločenského statusu. Takéto elektro si nemohol dovoliť každý. Ak by sme zašli do ešte dávnejších dôb zistíme, že televízor mali jedna až dve rodiny na sídlisku alebo na dedine. A tak sa nezriedka stalo, vlastníci takéhoto elektra privítali pri televízore vo svojej domácnosti celú dedinu pri každej významnej udalosti.
Keď sa pred pár rokmi objavili na trhu prvé „ultratenké“ plazmy a LCD televízory, všetci sme na ne s úžasom hľadeli. Nielenže toto elektro ponúkalo skvelý obraz, ale vďaka svojej technológii aj bezkonkurenčne najlepšie farby. Čo bolo však ešte zaujímavejšie, nové televízory mali zlomkovú hmotnosť oproti svojím starším predchodcom - CRT modelom. Aj to je dôkaz toho ako vývoj elektra pokročil. Keď už sme si zvykli na možnosť sledovať vysielanie na plochej obrazovke, prišiel ďalší boom a síce vysielanie v HD – vo vysokom rozlíšení. Na obrazovke sme tak mohli jasne pozorovať aj tie najjemnejšie detaily. Nasledovala, kedysi priam neuveriteľná možnosť, a to sledovať televízor v 3D zobrazení. Tu už sa však dostávame k dnešnému elektru z oblasti televízorov.
Jedným z výrobcov rozličného elektra je aj spoločnosť LG. Do portfólia jeho produktov samozrejme patria aj televízory. Netrvalo teda dlho kým sa aj LG pustilo do výroby 3D televízorov. Do tejto skupiny patri aj model LG 3D TV 50PM680S. Jedná sa o plazmový televízor s možnosťou konverzie obrazu z 2D do 3D technológie. Model má 50-palcovú obrazovku (127 cm) s kontrastným pomerom 3 00 000 : 1. Samozrejmosťou je Full HD obrazovka, čo je už v tejto triede elektra bežné. Jej rozlíšenie je 1920 × 1080 obrazových bodov a technológia zobrazovania je 600 Hz. Integrované sú DVB-T , DVB-C, a DVB-S2 tuner. Televízor poskytuje plnú konektivitu k internetu vďaka zabudovanému Wi-fi. Nechýbajú rôzne „vychytávky“, ktoré robia elektro ešte zaujímavejším. Medzi nimi je napríklad inteligentný senzor ktorý automaticky reguluje kvalitu obrazu a šetrí spotrebu energie a váš zrak. Okrem iného spomenieme tiež technológiu Smart Energy Saving pre úsporu elektrickej energie.
Elektro je oblasť do ktorej sa oplatí zainvestovať. Ak patríte medzi náročných divákov a ste fanúšikmi veľkých obrazoviek model LG 3D TV 50PM680S je tu práve pre vás.

LG 3D TV 50PM680S 3D elektro ako sa patr Adresa : http://www.realshop.sk
Kategorie: Počí­tače