Martin Hyťha: Blog nejen o cestování

Graficky zcela nově předělaný blog Martina Hyťhy nabízí především cestopisy ze zajímavých zemí – například Ugandy, Tanzánie nebo Albánie, a rozsáhlé související fotogalerie. Na své si ale přijdou i čtenáři formou i obsahem originálních románů nebo zájemci o nepříliš známé hudební videoklipy z různých koutů světa, které zrovna neplní žebříčky hitparád.

Na svém blogu www.hytha.eu Martin Hyťha publikuje cestopisy jak z blízkých a mnohým z nás známých evropských zemí, tak končin, o nichž někteří z nás ani neví, kde leží. Co se Evropy týče, určitě zaujme cestopis z Albánie nebo fotogalerie z Moldavska a Podněstří. Příznivce vzdálenějších končin pak nadchnou zážitky z africké Ugandy nebo Tanzánie. Jedno mají ale všechny cestopisy společné – ať už cestuje autor sám nebo s někým, jezdí veřejnou dopravou, stopem a nebo na kole. Hodnocení zájezdů s cestovní kanceláří tady nehledejte. Cestopisy jsou možná někdy trochu obšírné, ale zase obsahují spoustu užitečných informací pro ty, kteří by dané země chtěli navštívit.

Z dalších kategorií stojí za zmínku autorova literární tvorba, zejména román na pokračování. Už jeho název Marná cesta kamarádů do země Muhehe napovídá, že nepůjde o běžnou tvorbu. Fiktivní vyprávění o cestě několika těžko představitelných bytostí za pošetilým cílem do pohádkové země, kde všechno funguje podle naprosto absurdních pravidel, pobaví hlavně ty, kdo mají rádi tvorbu plnou fantazie. Sekce nazvaná „Hudební blog“ pak obsahuje výběr videoklipů z Youtube, které si možná pustíte jen jednou, ale určitě na ně nezapomenete. Je to prostě všehochuť zvláštních hudebních klipů z různých částí světa, které bloggera zaujaly.

Ať už vám příspěvky „sednou“ či nikoliv, určitě se jedná o jeden ze zajímavějších blogů s bezesporu originálním obsahem.
Martin Hyťha: Blog nejen o cestování Adresa : http://www.hytha.eu
Kategorie: Osobní­ stránky