Public relations

Public Relations je velice důležitým komunikačním prostředkem v dnešní konkurenční době. Principem Public Relations je udržování a budování dobrých vztahů s veřejností. Týká se to nejen zákazníků, ale především firem, které nám například dovážejí materiál. V každé větší firmě bývá nějaký útvar či prostě skupina lidí, kteří se právě zabývají Public Relations. Zastává takové funkce, jako je vydávání tiskových zpráv a provádění agenturních činností. Jedná se tedy o tvorbu a také umístění informačních materiálů v komunikačních zdrojích jako je televize, rádio, tisk aj.Dále zastává funkce jako je publicita produktu (firma se snaží získat pozornost k určitému výrobku), dále také provádí veřejné záležitosti (buduje vztahy v rámci celé země), provádí lobbování (budování vztahů s úřady, zákonodárci), snaží se vylepšovat vztahy s investory (lepší vztahy = více peněz) či snaží se produkovat sponzoring (dělá dobré jméno).
Public relations Adresa : http://www.publicrealtions.cz/
Kategorie: Obchody a služby
Klíčová slova: Public relations, firmu, event, publicita, produkt, publicita produktu, intervie
Uloženo: 12.03.2012
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde