Profesionální ski servisy Wintersteiger

Příčinou opotřebování skluznic je zejména velmi tvrdý sníh, led a kameny, které ničí i hrany lyží a snowboardů. Lyže, které nejsou „v kondici“ lze velmi složitě ovládat, špatně zatáčí a kloužou a mohou být nebezpečné jak pro lyžaře, který na nich jede, tak i pro ostatní uživatele sjezdovky, protože hrozí zvýšené riziko pádu.

Ski servisy Wintersteiger

Profesionální ski servis Wintersteiger vrátí lyžím jejich původní jízdní vlastnosti.

Wintersteiger je rakouská firma, která produkuje stroje určené k servisování lyží a snowboardů. Servisní stroje Wintesteiger jsou světovou špičkou v oblasti údržby lyží a snb. V České republice je několik desítek autorizovaných ski a snow servisů, které používají nejmodernější automatické i ruční stroje Wintersteiger. Veškerý personál servisů prochází náročným odborným školením. Kompletní seznam autorizovaných servisů Wintersteiger najdete na webu Wintersteiger.cz – autorizované servisy.

Jak probíhá servis lyží

Servis lyží a snowboardů WINTERSTEIGER se dělí na několik autorizovaných kategorií.
Jsou to:

•WORLD CUP RACING SERVICE******
•RACING SERVICE*****
•TOP SERVICE****
•COMFORT SERVICE***

Například kategorie WORLD CUP RACING SERVICE****** je servisní operace, která vyhovuje požadavkům těch nejnáročnějších klientů, včetně závodníků. Tato kategorie klade vysoké nároky nejen na vybavení servisu (vybavení servisu, který nabízí World Cup Racing Service musí obsahovat například zatavovací pistoli, pásovou brusku, automatický kámen a keramické kotouče - nebo racing brusku + keramické kotouče TrimJet + voskovačku nebo leštičku), ale i na zručnost a zkušenosti servisních techniků. Nejdříve je nutné zatavit rýhy ve skluznici, dle přání klienty vytvořit vhodnou rating strukturu, které zajistí ty nejlepší jízdní vlastnosti na sněhu. Pomocí keramických kotoučů se následně zbrousí hrany lyže nebo snowboardu a hrana se vyhladí. Servis lyží je ukončen voskováním a leštěním.
Profesionální ski servisy Wintersteiger Adresa : http://www.wintersteiger.cz/
Klíčová slova: Ski servis, servis lyží a snowboardů, servis lyží, skiservis, skiservis Praha, s
Uloženo: 07.09.2011