Prodej literatury osobního rozvoje

Na tomto webu najdete spousty informací o knihách, které stojí za to přečíst. Jsou obsaženy i úryvky z knih, obrázek titulní strany knihy. Jedná se o knihy o osobním rozvoji, o úspěchu, s tématy jakými jsou motivace, cíl, podnikání. Četli jste již příběh Jana Vaňhary, který v roce 2001 odešel s manželkou podnikat do USA? Jan Vaňhara se do roku 2001 věnoval podnikání v České republice v oblasti internetové reklamy. V roce 2001 změnila jeho život delší dovolená v USA. Natolik, že v roce 2002 prodal všechen svůj majetek a odstěhoval se s manželkou do Spojených států, kde mu byla udělena podnikatelská víza. Zakazovala mu pracovat, žádat o sociální dávky, ale opravňovala ho k podnikání s tím, že nebude-li mít do tří let ziskovou firmu, bude vyhoštěn. Aby lépe zapadl mezi místními, změnil si jméno na John. V knize Podnikání v USA John opsal ve zkratce svůj příběh a přináší zajímavé pohledy na podnikání a množství inspirace k zamyšlení, které možná i vám pomohou přehodnotit vaše postoje nebo postupy. A pokud nepodnikáte, i tak vám kniha přinese mnoho zajímavých pohledů a srovnání mezi Českou republikou a Spojenými státy. Kniha je proložena mnohými minipříběhy a zážitky, takže se čtenář určitě nenudí. John chce na svém příběhu ukázat čtenářům, že se dá podnikat i v malém, s nízkými náklady, aby v případě neúspěchu neztratili mnoho peněz. A naopak v případě úspěchu ukazuje způsoby, jak pak podnikání postupně rozvíjet, rozšiřovat.
John píše velmi trefně o kulturních rozdílech mezi Českou republikou a mezi Spojenými státy, popisuje kromě života v USA hlavní atributy typického podnikajícího Američana, dotýká se i některých perliček z oblasti bankovních služeb, daní, účetnictví, kapitálu, zakládání firmy v USA, investování v USA a mnoha dalších věcí.
Velkou výhodou této knihy je fakt, že nezatěžuje čtenáře zbytečnou teorií ani odbornými výrazy. Je napsaná jasně a srozumitelně. Je vidět, že John je člověkem z praxe. Kniha není nijak se svými 136 stranami rozsáhlá, ale na tomto množství stran je větší počet rad, tipů, postřehů, příběhů, humoru, než v mnohých značně rozsáhlejších dílech, která jsem za posledních pár let přečetl.
Mně osobně se líbil „náboj knihy“, který způsobí po přečtení příliv energie a lepší náladu. Cenu lze srovnat s dvěma lístky do kina. Přečtete-li knihu celá rodina, vyjde vás to levněji než to kino a zážitek bude, věřím, oproti filmu lepší. Knihu vřele doporučuji.
Prodej literatury osobního rozvoje Adresa : http://www.zprimitivnetekuspechu.cz
Klíčová slova: osobni rozvoj, uspech, motivace, cil, mlm, multilevel,
Uloženo: 04.03.2011