GEODETI.EU s.r.o. - geodetické práce

Jsme geodetická společnost s ručením omezeným GEODETI.EU, navazující na aktivity fyzických osob úspěšně působících v oboru geodezie již mnoho let. Nabízíme geodetické služby na profesionální úrovni a za přijatelné ceny. Sídlo naší geodetické společnosti je v Praze 10 v Hostivaři, ale naše působnost je po celé České republice. Nejvíce měříme v Praze a ve Středočeském kraji. Budeme rádi, když nás oslovíte s poptávkou po kvalitních geodetických službách. V případě, že se rozhodnete s námi spolupracovat jsme připraveni vám v co nejkratším termínu vypracovat cenovou nabídku a začít pracovat na zakázce.

GEODETI.EU budete potřebovat před započetím i po dokončení stavby. Geodet je většinou nedílnou součástí každé stavební i projekční činnosti. Před zahájením stavby je potřeba geodeticky zmapovat území, zjistit kde jsou hranice pozemku, případně hranice pozemků vytyčit. V průběhu stavby vám může geodet zajistit geodetické vytyčení objektů, vytyčení komunikace, vytyčení inženýrských sítí, zaměření kubatur a všeho dalšího co se stavbou souvisí. Ve fázi dokončování stavby je potřeba udělat geodetické zaměření skutečného provedení stavby a dle potřeby předat zaměření skutečného stavu stavby na patřičné úřady,které následně mohou vydat kolaudační a jiná rozhodnutí potřebná k dokončení stavby.

Kdo je to geodet:
Geodet nebo geometr neboli zeměměřič provádí odborné geodetické práce, zpracovává výsledky terénních prací a vytváří dokumentaci. Geodet zaměřuje a vyhotovuje geometrické plány, vytyčuje hranice pozemků a staveb (polohopisné i výškopisné). Geodet zaměřuje a vypočítává kubatury, provádí rekognoskace, stabilizace a signalizace bodů bodových polí. Zpracovává geometrické plány na jednoduché stavby nebo dělení pozemků, vyrovnání hranic a vytyčování hranic pozemkových úprav. Vytváří podklady pro vklad nemovitostí nebo pozemků do katastru nemovitostí.

Zajišťujeme:
vytyčení prostorové polohy, tvaru a rozměru objektů staveb a vytyčení terénních úprav
zaměření pokládky inženýrských sítí s digitálním zpracováním dle předpisů správců