Autorská a inovační činnost

Web http://www.jaluvka.com je zaměřen na kreativní činnost, a to na autorskou a inovační činnost a na její nabídku.

Autor a inovátor Otakar Jalůvka, zde představuje svoji autorskou činnost v oblasti kultury a umění a taktéž i v oblasti inovační a inovování.

Tento web je celý v nezvyklém provedení s bílým písmem na tmavěšedém pozadí, doplněném množstvím barevných ilustračních obrázků, které oddělují jednotlivá témata, a web je navigací v horní i dolní liště přehledně rozdělen do dvou základních tématických částí. Zvláštností tohoto webu je skutečnost, že je proveden čistě, tedy že neobsahuje žádné reklamy, banery, odkazy ani jiné komerční prvky, které s obsahem a zaměřením tohoto webu nijak nesouvisí.

První část webu je zaměřena na autorskou činnost autora v oblasti kultury, umění a na další související komerční činnosti v této oblasti, kde autor představuje výběr a ukázky něktrých svých prací, projektů, textů, scénářů, sloganů, článků apod., ilustrující rozsah jeho činnosti a zájmů. Jednotlivé stránky jsou navigací přehledně řazeny v pořadí: profil autora, dále následuje část obsahující výběr z jeho prací, logicky následuje část představující ukázky těchto vybraných prací a nakonec nechybí ani část obsahující kontaktní spojení a další odkazy, například další weby nebo sociální sítě.

Druhá část webu je zaměřena na řešení problémů společností a firem se zaměřením na oblast inovací a inovování. Senamuje s obsahem a problematikou inovace a inovování a taktéž i s dalšími činnostmi s inovováním a inovacemi souvisejícími. Rovněž i zde jsou jednotlivé stránky řazeny přehlednou navigací v logickém pořadí, které obsahuje úvodní část, seznamující se základními informacemi, jenž by měl každý zájemce o inovace vědět, dále následuje část zaměřená na analýzu, mající za úkol zjištění potřeby a rozsahu inovace, dále následuje část nazvaná realizace inovace, po ní následuje část cena, která určuje podmínky spolupráce a pak část ukázky prací – reference, na závěr pak nechybí ani kontaktní část. Tato část webu je sice odborného charakteru, ale obsahuje pouze takové odborné a technické výrazy, aby jim mohl porozumět i poučený laik.

Obě hlavní části webu jsou vzájemně propojeny navigací a pro přehlednost jsou opatřeny i samostatnými kontaktními sekcemi. Celý web je přehledně proveden v české i anglické mutaci.

Autorská a inovační činnost Adresa : http://www.jaluvka.com
Kategorie: Kultura, umění­, hudba