Jak udržet zákazníky

Na celé situaci je nejvíce nepříjemné to, že se o ztrátě zákazníka dozvíte až tehdy, kdy už nakoupil u konkurence a vy s tím už ne­můžete nic udělat.

„Přestože se může na první pohled zdát, že vám nehrozí žádné nebezpečí, chování zákazníků mluví jasně: Sledují nabídky konkurence. Porovnávají vaši nabídku s podmínkami, na které je lákají ostatní. A jakmile zjistí, že je konkurence výhodnější, mnozí u vás přestanou nakupo­vat,“ vysvět­lu­je P. Řehulka.

Protože je boj o zákazníky stále silnější, v poslední době často pomáhá svým klien­tům tento problém překonat. A ví tedy, že se tomuto jevu neubrání žádná firma:

„Já vím, že tím nikoho nepotěším, ale část zákazníků, kteří dosud nakupovali u vás, se možná právě dnes chystá odejít ke konkurenci. A pokud tomu chcete zabránit, musíte s tím začít okamžitě,“ varuje.


Jak udržet zákazníky Adresa : http://www.jakudrzetzakazniky.cz
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: odlišit, konkurenční výhoda, prodej, zvýšit, tržby, marketing, prodávat, firemní
Uloženo: 24.07.2009
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní­ systém - ankety, nástěnky, vzkazní­ky zdarma.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde