Erotické texty - zábava i informace

Erotické texty vás potěší svými vzrušujícími erotickými povídkami z různých prostředí především heterosexuálních párů, dále nabízí příběhy bisexuálních nebo homosexuálních setkání. Zavedou vás do světa erotiky, kde povídka je jak svobodný pták připraven se vámi podělit o svůj nespoutaný erotický příběh. Scény jsou popsány barvitě, vášnivě, nespoutaně a hravě.
Rozsáhlou rubrikou jsou zajímavosti o erotice a sexu. Dočtete se tu o různých erotických pomůckách a hračkách, co potěší vás i vaši partnerku a jaké jsou novinky na trhu. Dále se dočtete o erotice a sexuálních praktikách v historii; dozvíte se o císařských neřestech, postelové šlechtě, exotické erotice, konkubínách, o ženách jako zboží, pozoruhodných zvyklostech v cizích zemích.
Najdete tu i různé články na téma afrodiziaka, erotické kuriosity a rekordy, erotogenní zóny, test smyslnosti, charakteristika žen podle prádla, sexuální fantazie žen, nudizmu a učení východních filozofií přinášejících rady a tipy na lepší sexuální život (taoistické cviky nebo cviky z Šestého Tibeťana) nebo také triky z Feng-Shui, jak si zařídit ložnici pro lepší milostný život a to v souladu s vašimi potřebami a představami (jak umístit postel, osvětlení, výzdobu se sexuální tematikou, barev a ohnivého prvku ve vašem bytě).

Přestože se erotické povídky a zajímavosti těší největší oblibě, stojí za povšimnutí i erotické básničky, které věrně kopírují básníkovu erotikou drásanou duši. V nich city, pudy, emoce, touhy i rozkoše vyplouvají napovrch jako vyplavené předměty z potopeného vraku lodi a kdo má velkou představivost, promítne si v hlavě z rýmů celý příběh.
V erotických snech se zřejmě dobře pobavíte nad absurditou některých nesmyslných snů a možná i něco dozvíte o výkladu erotických snů nebo také o tom, jak erotický sen vyvolat.
Dále se můžete těšit na erotické citáty, plné životních zkušeností, a erotické maily, často jako stavebních kamenů k seznamování a poznávání.

Erotické texty - zábava i informace Adresa : http://www.eroticketexty.cz