Dvě nové skupiny na Facebooku o lásce a

V současných dnech vznikly na Facebooku dvě nové skupiny, které jsou zaměřeny na lásku a sex. První skupina je Opakem pravé lásky není nenávist, ale lhostejnost a druhá Nejlepší sex je nezávazný sex. Tyto skupiny jsou určeny všem, nezáleží na pohlaví, věku, či vzdělání. Nezáleží ani na sociálním postavení. Protože každý někdy zažil sex, který byl nezávazný. A každý někdy zažil zradu od člověka, kterého miloval ze všeho nejvíce. Opakem pravé lásky není nenávist, ale lhostejnost je skupina, která je určena pro všechny, kteří zažili zradu od osoby, kterou milovali ze všeho nejvíce na světě. Není nic horšího, jak nebýt milován. Není nic horšího, jak být na světě sám, a vědět, že osoba, která je pro nás vyvolená ani netuší, že existujeme. Bolí Vás srdce ze zrady? Pak je tu pro Vás tato skupina, kde můžete říci svůj příběh. Pamatujte, že nejste samotní, kdo zažil zradu od lásky. Nejlepší sex je nezávazný sex, je skupina, která je určena pro každého, kdo se někdy miloval a neplánoval budoucnost. Každý někdy zažil sex, který byl nezávazný, a o nic v něm nešlo. Bylo to buď z dlouhé chvíle, či proto, že jsme ten protějšek chtěli. A právě takovýto spontánní sex je mnohdy lepší, jak z lásky, protože v něm nejde nic ztratit. Pokud chcete najít někoho na nezávazný flirt, tak je tu pro Vás skupina Nejlepší sex je nezávazný sex. Podpořte i Vy tyto dvě skupiny a třeba poznáte někoho zcela nového.
Dvě nové skupiny na Facebooku o lásce a Adresa : http://www.facebook.com/group.php?gid=118290811530550
Kategorie: Erotika
Klíčová slova: sex, láska, vztahy