Autorádia a autohifi za rozumné ceny

Autorádia, reproduktory do auta, zesilovače, autohifi levně

Autorádia která u nás najdete vám předvedeme v naší prodejně. V našem sortimentu najdete autorádia s CD, autorádia s USB vstupem, nebo autorádia s DVD, která promění váš vůz v koncertní sál. Díky novým technologiím mosfetových zesilovačů autorádií lze za nevelké peníze si pořídit kvalitní autohifi výrobek. V autorádiu oceníte přehrávání hudby v MP3 formátu, připojení externího zdroje přes vstup AUX, nebo možnosti připojit subwoofer pro kvalitnější hudbu. Poradíme vám s výběrem vhodného autorádia a dalších komponentů autohifi. Autorádio vám názorně předvedeme v naší prodejně na Praze 2. Autorádio zakoupené v Autorádia - hifi vám pomůžeme nainstalovat do vašeho vozu.
Autoreproduktory a basové boxy
Reproduktory do auta nabízíme ve všech běžných velikostech, ale i reproduktory nestandardních rozměrů. Několik párů reproduktorů do auta si u nás můžete poslechnout. Pro doplnění basu v automobilu si můžete pořídit basový box, nebo basovou tubu. Basové boxy mají reproduktory různých velikostí. Při výběru basového boxu a tuby vám doporučíme dostačující zesilovač a montážní materiál pro zapojení autohifi systému včetně kapacitoru a pojistky v pojistkovém pouzdru. Nejvhodnější autozesilovače pro subwoofery jsou mono nebo dvoukanálové. Pro zapojení celé autohifi sestavy přes externí zesilovač si můžete vybrat i ze čtyř, pěti, ale i šesti kanálových zesilovačů.
Pro dotazy ohledně autorádií, autohifi, reproduktorů do auta nás můžete kontaktovat na 603 487 497 nebo na info emailu. Snažíme se mít celý uvedený sortiment autohifi, autozesilovačů a basových boxů na skladě v kamenné prodejně. V případě nedostupnosti některého produktu vám nabídneme podobný za cenu se slevou.
Přejeme vám příjemný nákup.
Autorádia - hifi
Autorádia a autohifi za rozumné ceny Adresa : http://www.autoradiahifi.cz