Nelíbíte se sami sobě?

Celá řada psychosomatických poruch pochází z nedostatečné sebeúcty nebo dokonce z nechuti ze sebe sama. Pokud jste již vyzkoušeli všechny možné módní styly, novinky, výstřelky, experimenty a ostatní druhy změny, sáhněte po něčem razantnějším. Ptáte se po čem? Plastická chirurgie je odpovědí. Současná doba vyvýjí stále větší tlak na dokonalost jednotlivce a je dokonce prokázáno, že určití lidé mají větší životní úspěchy podle svého vzhledu. Je to logické, už staleté pořekadlo šaty dělaj člověka nebo marketingové klišé obal prodává mají něco do sebe.

Americké filmy, časopisy, bulvární plátky a obecně společnost zvyšují nároky na dokonalost obou pohlaví, mladých i starých. Z tohoto důvodu může Vaši psychiku poznamenat, ať už vědomě nebo nevědomě, jakýssi pocit nedostatečné sebeúcty, která může vyústit v závažné problémy. Řešení je mnoho, už obyčejné cvičení dokáže změnit pohled na svět, ale někdy nezbývá než sáhnout po vymoženostech estetické medicíny. Zejména mladé ženy mají řadu nespokojeností a to zejména ohledně své "nedokonalé" postavy a nejčastějším a velmi učinným řešením se stává zvětšení prsou, které ženám ohromně dodává na sebevědomí, zvyšuje společenské postavení a dopřává pocit spokojenosti. U starších lidí, můžu i žen, se jedná zejména o odstraňování estetických nedokonalostí spojenými se známkami stárnutí. Nadměrný stres, fyzicky náročná práce, či řada různých faktorů zanechávají na našem těle stopy stárnutí v podobě vrásek či povadlých očních víček. Z tohoto důvodu se mezi plastickými operacemi výrazně zvyšuje poptávka po následujících dvou operacích. Facelift a plastická operace víček. To jsou zákroky, které výrazně omladí Vaši tělesnou schránku, a které Vám dodají na sebevědomí. Velkou roli hraje také liposukce, a to zejména u pacientů, kteří nemohou zhubnout jiným způsobem, nebo jim to zkrátka čas nedovoluje. Netrapte se a informujte se o možnostech jak zvýšit Vaši sebedůvěru. Uvidíte, že výsledek se dostaví dříve, než si dokážete představit a začnete žít nový a plnohodnotný život

Nelíbíte se sami sobě? Adresa : http://www.laderma.cz/
Kategorie: život, zdraví­
Klíčová slova: plastická chirurgie, plastika, plastická operace, facelift, transplantace vlasů