NUTRILITE™ Iron Folic Plus

Pokud se stravujete nevyváženě, nemusí vám běžná denní strava tyto živiny v dostatečném množství poskytnout. Spotřeba těchto látek se zvyšuje během těhotenství a kojení. Výrobek obsahuje také exkluzivní špenátový koncentrát Nutrilite.

Některé evropské výzkumy ukazují, že hladina příjmu železa je někdy kriticky nízká nebo nedosahuje odpovídající úrovně, a to zejména u dospívajících dívek, žen v reprodukčním věku a starších lidí. Tyto výzkumy také ukazují, že úroveň příjmu kyseliny listové je u všech skupin a zejména u žen v reprodukčním věku a starších lidí nižší, než se doporučuje. Tablety NUTRILITE™ Iron Folic Plus jsou bez přidaných umělých sladidel, barviv, ochucovadel a konzervačních látek.

NUTRILITE

Amway - NutriliteNUTRILITE je již více než 70 let přední značkou v oblasti výživy a výzkumu. Jejími typickými rysy jsou inovace a úsilí o zvyšování jakostních norem. Výrobky NUTRILITE jsou k dostání ve více než 50 zemích a milionům lidí po celém světě nabízejí nové možnosti v péči o zdraví a tělesnou kondici. S neutuchajícím zájmem o lidské zdraví a tělesnou kondici určuje značka NUTRILITE i nadále směr, kterým by se měl vývoj v oblasti zdravé výživy v budoucnu ubírat, a udržuje si v tomto odvětví bezkonkurenční postavení. NUTRILITE je jedinou celosvětovou značkou vitaminů a minerálních látek, pro kterou její vlastníci pěstují, sklízejí zpracovávají rostliny a vlastních certifikovaných organických farmách.

Amway

Společnost Amway patří do velké holdingové skupiny Alticor inc. Amway byla založena v roce 1959 Jay Van Andelem a Richardem DeVosem. V roce 2010 společnosti a skupiny prodávající zboží spadající pod Alticor hlásily vzrůst tržeb o 9,5% a dosáhly tak 9,2 miliardy dolarů za rok. Mezi produkty, které Amway celosvětově prodává, patří výrobky péče o domácnost, péče o tělo, kosmetika, doplňky stravy, zařízení na úpravu vody a vzduchu, nádobí a řadu dalších doplňkových výrobků. Velkou pozornost nyní věnuje vývoji, výrobě a prodeji kosmetiky a doplňků stravy. Amway působí ve více než 80 zemích a teritoriích a je vedoucí společností přímého prodeje na světě.
NUTRILITE™ Iron Folic Plus Adresa : http://amway-vyrobky.cz/
Kategorie: život, zdraví­
Klíčová slova: NUTRILITE, Amway, Iron Folic Plus, Alticor inc.,