Herní tipy na prázdniny

Baví vás hry na internetu? Dostaly vás tradiční arkády, hry mmorpg či jedinečné akční hry? A co takhle si ukrátit prázdninové dny zbrusunovou online hrou, která vás nenechá odejít od obrazovky počítače? Na dalších několika řádcích vás rádi seznámíme s několika herními tipy, díky kterým je možno užít si mnoho hodin té pravé herní zábavy. Všechny níže uvedené hry na internetu vynikají skvělým grafickým vyvedením a originálním dobrodružstvím, které zaujme velké I malé hráče.

Dny prázdnin jsou často spojovány převážně s dovolenou na netradičních místech. A jakým jiným způsobem se na tato exotická místa dostat, než letadlovou dopravou? Pokud taky vy máte rádi létání, jistě vás potěší následující online flash hra Skyrama patřící mezi hry s bohatou fanouškovskou základnou po celém světě. A o co v této hře vlastně kráčí? Na vás - jako na schopného manažera čeká velké množství obtížných úkolů. Dennodenně musíte vypravovat letecké speciály do atraktivních destinací, dbát musíte taktéž o pohodu svých klientů a občas je nezbytné řešit nějakou tu nepříjemnou ztrátu přepravovaných kufrů nebo kritiku nahněvaného zákazníka. Zamýšlíte zvýšit prestiž letiště? Uspořádejte akrobatickou show, díky níž si vás mohou všimnout ne jen noví cestovatelé, ale zejména zámožní sponzoři, kteří mohou vaše letiště podpořit vážně nemalou částkou.

Že vás létání příliš nebere a při slově létání saháte po papírovém pytlíku? V tom případě se tedy zaměřte na novou online hru z prostředí pirátské lodi se jménem PirateStorm. Tato hra se odehrává na pirátské lodi, kterou okupuje banda pirátů prahnoucích po bájném pokladu nevyčíslitelné ceny. PirateStorm patří do kategorie s názvem online strategické hry , které si můžete zahrát kdekoliv a v reálném čase.

Jako poslední přichází na řadu fantasy hra s názvem Drakensang, která spadá do skupiny rpg her. Hlavní postavou hry představují mimořádně krutí draci, kteří sužují zemi svou zlobou. Zbavíte zemi dračích okovů? Anebo podlehnete dračím bojovníkům a skončíte totožně, jako několik desítek hrdinů před vámi? Zaručujeme vám, že u této online rpg hry se zajisté nudit nebudete!
Herní tipy na prázdniny Adresa : http://www.skyrama.cz
Klíčová slova: online hry
Uloženo: 14.08.2012