Nejoblíbenější onlinovky, které vás zaba

Netušíte, jak se zabavit ve svém volném čase a všichni vaši známí mají úplně jiné plány, než trávit čas s vámi? Jestliže patříte k osobám, které neodmítnou žádnou zábavu, otevřete si internetový prohlížeč a zahrajte si některou z nejhranějších onlinovek. Multiplayer online hry jsou to nejlepší, co si můžete po internetu zahrát a oproti běžným PC hrám nabízí celou řadu výhod. Tráví u nich čas malí i rodiče, mladí i staří, dívky i pánové. S oblibou si je zahrají také osoby, které umí tak akorát zapnout PC. Hry, které se hrají v prohlížeči nemusíte instalovat, hrají se totiž v v rámci internetového prohlížeče. Jedinou podmínkou je bezplatná registrace a neprodleně poté se můžete oddat nerušenému hraní. Chtěli byste vědět, které hry řadíme mezi absolutní špičku a budou se vám určitě líbit? Multiplayer hry jsou mnohem oblíbenější než hry, v nichž soupeříte s naprogramovaným software. Klady jsou zřejmé, ostatní hráči dělají stejně zbrklé omyly a vítězství tak není otázkou toho, zda objevíte chybu v software. Neexistuje nic lepšího, než změřit své schopnosti s člověkem, který se ještě nedávno vytahoval, že je neporazitelný. Samotný výběr online hry záleží čistě na vašem osobním vkusu. Vzhledem k obrovskému množství skvělých online her si pravděpodobně i vy najdete tu, u které strávíte mnoho probdělých nocí. Strategické hry online nejsou žhavou novinkou a určitě nebudete překvapeni, že zrovna strategické hry hrají prim. Základním kamenem v této kategorii je momentálně simulátor letištního provozu Skyrama. Usedněte za ředitelské křeslo a předveďte ostatním, jakým způsobem z mini letišťátka učiníte vyhlášené mezinárodní letiště. Další volbou je novinka Pirate Storm, jež je situována do období, kdy měli v oceánech největší moc korzáři. Dobrodružné povahy si užijí adventury hry online, v nichž se to jen hemží čaroději, bojovníky a démony všeho druhu. Chcete-li se připojit k hrdinům, kteří se pokusí zachránit svět, vyzkoušejte Drakensang.
Nejoblíbenější onlinovky, které vás zaba Adresa : http://www.skyrama.cz
Klíčová slova: online hry
Uloženo: 07.06.2012