Super stranky o Olsenkach

Kdo jsou Mary-Kate a Ashley Olsen?

Tato sympatická dvojčata se narodila 13.6.1986 (pátek třináctého) v Sherman Oaks v Los Angeles. O dvě minuty je starší Ashley. Pokud jde o sourozence, mají mladší sestru Elizabeth a staršího bratra Trenta. Jejich rodiče, Jarnette a Dave, jsou rozvedení, stalo se tak na jaře roku 1995. Jejich otec je již ženatý s jinou ženou. Dvojčata nyní žijí se svojí matkou v Kalifornii. Pokud jde o jejich vzájemné vztahy, prohlašují, že jsou nejlepší přítelkyně a nechtěly by žít odděleně. K herectví se dostaly ve svých devíti měsících, rolí v seriálu Full House. Tenhle seriál, ve sledovanosti pořadů ABC, překonal pouze Bill Cosby. Dvojčata byla oslovována svými televizními jmény i mimo natáčení. S rolí v seriálu se sžila a o víkendech si stěžovala, že nemohou natáčet. V roce 1991 najal Dave Olsen Roberta Thorna na místo manažera dvojčat. Ten založil Dualstar Entertaiment Group, kterou vlastní společně s Mary-Kate a Ashley. Jsou tak nejmladšími producentkami v Hollywoodu. V tomtéž roce dvojčata vydala svá první CD - Brother for sale a Im the cute one. Dostala za ně zlatou desku. První film dvojčat odvysílala televize ABC o Vánocích roku 1992. Byl to film The GrandMothers house we go. Na halloween roku 1993 odvysílala televize film Double, Double Toil And Trouble. Následovaly filmy How the west was fun a Little rascals. Rok 1995 nebyl pro Mary-Kate a Ashley příliš příznivý. Jejich rodiče se rozvedli a Full house, který tak milovala skončil. Kritici říkali, že jejich kariéra je u konce. Ale Dualstar se nevzdala. Do kin přišel film It takes two. Nebyl příliš úspěšný a kritika se ohlašovala s poznámkami typu, že se prodaly jen dvě vstupenky. Na kazetách se však tenhle film stal velkým hitem. Rok 1998 byl pro dvojčata plodným rokem. Vydala CD, v listopadu roku 1998 přišel do kin poměrně úspěšný film Billboard dad a největším úspěchem byl seriál Two of a Kind. Tento seriál byl chytrým tahem společnosti Dualstar. Mary-Kate a Ashley bylo dvanáct let a to je pro dětské hvězdy "rizikové období". Díky seriálu jím však dvojčata prošla bez újmy. Po náhlém skončení Two of a kind se dvojčata nevzdávala a 12. prosince roku 1999 se po několika odkladech objevil v kině film Switching Goals. Po tohle filmu následovala celá řada dalších - Our lips are sealed, Passport to Paris, Winning London, Holiday in the sun a novější Getting There a When in Rome. Znám je taktéž seriál So little time.A abych nezapomela jeste hrali v Charliho andílcích a taky natočili Jeden Den v New Yourku. Průměrný výdělek za jeden film, je částka převyšující 900 000 $.

Super stranky o Olsenkach Adresa : http://www.blog.lide.cz/cool.olsen (Adresa je již pravděpodobně nedostupná.)
Klíčová slova: Olsen
Uloženo: 21.09.2006