Pink Archer – virtuálním lučištníkem na

Co si budeme nalhávat, Indiáni – nebo ještě lépe takový Robin Hood – měli bezesporu vzrušující životní náplň. PINK ARCHER lze považovat za jednu z těch flashovek, které si kladou za cíl přiblížit vám jejich oblíbenou kratochvíli s lukem za pomoci pár tahů myší. Což svede opravdu každý... PINK ARCHER se odehrává ponejvíce ve světech na způsob staroanglického venkova. Jednotlivé úrovně – je jich celkem sedmnáct plus jedna speciální – drží pospolu díky jednoduché kreslené mapě, která evokuje cosi na způsob legendárního Sherwoodského lesa. Jen tak z rozmaru se lze kdykoli vrátit do starších, snadnějších a dříve překonaných levelů. Není bez zajímavosti, že exkluzivně na serveru AFRODITA.NAME bude všemožným fajnšmekrům k dispozici jedno bonusové prostředí. Ve hře platí, že co úroveň, to jeden šíp pro virtuálního Robina Hooda k dobru. Co se základních herních mechanismů týče, ne nepodobných řadě starších strategických videoher s tančíky, apod. – hráč je postaven před celkem typický systém úrovní, pro jejichž prolomení je potřeba docílit uspokojivého časového a zejména bodového součtu – ten zde opravdu hraje prim. Daný součet je přirozeně větším a větším problémem – s rostoucím číslem úrovně logicky stoupá i obtížnost. Naštěstí hra nezná nic jako game over a nesnaží se svou nadstandardní délkou a pro někoho i obtížností zbytečně frustrovat. Navíc lze zpočátku leccos uhrát i bohapustou pokus/omyl metodou. Ale to byste se zbytečně ochudili o horu srandy, ne? Bodíky váš hrdina nahání opravdu na lecčem – od standardních terčíků přes nepříliš staroanglické balónky až po baňky, létající opeřence, či jen náhodně porozházené (a ne moc dobře bodově honorované) harampádí. Vlastní luk je ovládán trochu krkolomně a chvíli potrvá, než ryze myšoidní ovládání přejde do krve: v podstatě tuto nesmírně populární středověkou zbraň ovládáte jak z hlediska napínání tětivy, tak úhlu výstřelu. A to mnohdy úplně mimo vašeho avatara, to jest tam, kde zrovna kliknete. Přestože po celou herní dobu vidíte v levém horním rohu úhel a sílu výstřelu, doporučujeme hrát hru víceméně od oka – je to pro dobro soutěže i vašeho odhadu a umu. Stojí za to vypíchnout, ne všechny faktory lze mít doopravdy pod kontrolou, kupříkladu takovému větru těžko poručíte, ať fouká, jak si písknete. S nafasováním většího a silnějšího luku zase přibývá zajímavý problém s četným přestřelováním obrazovky. Bystrým flashovkářům veteránům jistě dojde, že PINK ARCHER je v podstatě vylepšeným pokračováním jiných „afroditích“ her GREEN ARCHER 2 a GREEN ARCHER 3. Poprvé je něco takového navíc vyzbrojeno originální hudbou, která doufáme, že potěší a zapůsobí blahodárně na vaši virtuální koncentraci. Česká verze bude opět výsadou serveru AFRODITA.NAME, který se postaral o kompletní vývoj PINK ARCHER. Zároveň jako upoutávku uvolnil s dvoutýdenním předstihem první díl celé série pod název BLUE ARCHER, který během prvního týdnu od spuštění získal spoustu ohlasů a oblibu po celém světě.
Pink Archer – virtuálním lučištníkem na Adresa : http://pink-archer.afrodita.name
Klíčová slova: Pink Archer, AfroDita hry online
Uloženo: 21.03.2010