Řidičský průkaz a Autoškola Praha

Řidičský průkaz

K získání řidičského průkazu musíte projít kurzem autoškoly a splnit testy závěrečné zkoušky. Řidičský průkaz se děli na několik skupin řidičských oprávnění a dle toho se také rozhoduje, jaký dostanete závěrečný test. Základní rozdělení řidičáku by měl znát každý budoucí řidič. Skupina A nám zastává motocykly a některé čtyřkolky, patří sem i sidecary, nebo-li motorka s postraním vozíkem. Další skupinou a nejvíce žádaným řidičákem je skupina B. Převažuje hlavně u studentů, kteří dovršili věku 18-ti let. Pro řidiče vlastnící skupinu B pak autoškoly nabízejí rozšíření řidičského průkazu o skupinu C, tedy nákladní vozidla a skupinu D pro autobusy. Ke skupinám B, C a D je možné rozšíření o skupinu E, o kterou je nejčastěji žádáno ve spojení skupin C+E nebo skupin B+E.

Autoškola Praha

V Autoškole Praha můžete zažádat o kteroukoliv z výše uvedených skupin. Autoškola Praha má vozový park sestávající z několika vozidel skupiny B, motocyklů všech kategorií od skupiny AM, A1, A2 po skupinu A bez omezení. Na stránkách autoškoly se dočtete podrobnosti o vozovém parku, jaká nákladní vozidla a autobusy používáme a jak výcvik řidičů probíhá.

Jak se přihlásit do autoškoly?

Základém každého přihlášení je vyplněná žádost o výuku a výcvik. Přihlášku do autoškoly naleznete na stránkách Autoškoly Praha. Součástí přihlášky je zdravotní posudek od lékaře. Tento posudek nesmí být starší více, než 3 měsíce, v den podání žádosti v autoškole. Pokud si nejste jisti, jak přihlášku vyplnit, stačí kontaktovat autoškolu, do které se hlásíte a s přihláškou vám zajisté rádi pomohou.

Po přihlášení v autoškole

Jakmile autoškola obdrží vaši žádost o řidičský průkaz, musí vás zaregistrovat na magistrátu. Registrace probíhá okamžitě a od té chvíle jste vedeni jako žadatel o řidičské oprávnění. Následuje povinná první hodina teorie. Pokud tuto hodinu neabsolvujete, pak nemůžete na praktický výcvik. Každá autoškola v dnešní době nabízí individuální výcvik řidičů. Individuální výcvik znamená, že většinu teorie musíte nastudovat sami a do autoškoly chodíte na povinné konzultace teorie v průběhu vašeho výcviku. V dnešní době se z finančních důvodů již neabsolvují kompletní kurzy autoškoly, jelikož by byl nárůst ceny o 100% vyšší. Proto budoucí řidiči, zvláště studenti vždy vybírají individuální formu studia.

Závěrem

Žádáte-li už o rozšíření řidičského průkazu, nebo řidičský průkaz nemáte, Autoškola Praha vám vyhoví ve všech ohledech. Ať už jste v pokročilém věku, nebo jste ještě studenti, máme pro vás řadu lektorů, kteří vás zaručení naučí řidit jakékoliv vozidlo. Neváhejte autoškolu kontaktovat s jakýmkoliv dotazem.

Řidičský průkaz a Autoškola Praha Adresa : http://www.autoskola-praha.com
Kategorie: Vzdělávání­, školství­, věda
Klíčová slova: autoškola, řidičský průkaz, řídičák, školení řidičů, kurz autoškoly