APJ Praha s.r.o.

Pokud právě scháníte prodej či nákup kovoobráběcích či tvářecích strojů, neváhejte se obrátit na naši firmu APJ Praha s.r.o., která se na domácím trhu pohybuje již od roku 2004. Naší specialitou je, kromě nákupu a prodeje nových strojů, také nákup či prodej starších nebo repasovaných kovoobráběcích a tvářecích strojů. Naše společnost je obchodním zástupcem a autorizovaným prodejcem firmy Arnz Flott GmbH pro území České i Slovenské republiky, protože výrobky značky Flott se vyznačují vysokou kvalitou a dlouhou životností. A co vlastně konkrétně naše společnost APJ Praha nabízí? Nabízíme třeba vrtačky Flott různých typů, například stolní vrtačky Flott, které jsou nejen vysoce moderní, ale také přesné, a proto se hodí na práci do laboratoří či odborných škol, s elektronickou plynulou regulací otáček. Dále nabízíme vrtačky Flott řady E (cenově výhodné vrtačky se stupňovitým pohonem a velkým vrtacím výkonem), vrtačky Flott řady M (s plynulou regulací otáček a strojním posuvem), vrtačky Flott řady P (s digitálním ukazatelem hloubky vrtání a počtu otáček) či vrtací a frézovací stroje Flott. Dále také nabízíme Flott brusky spolu s příslušenstvím. Vybrat si tak můžete dvoukotoučové brusky, stojany s odsáváním, pásové brusky, kartáčovací brusky a odjehlovací brusky. Dalšími produkty jsou pásové pily a kotoučové pily, radiální vrtačky R 32, radiální vrtačky řady BOHRPOWER nebo radiální vrtačky řady VO. Dále stojanové vrtačky a polostojanové vrtačky a vrtačky CNC. Vybrat si u nás ovšem můžete i použité vrtačky stolní a sloupcové, použité radiální vrtačky nebo použité souřadnicové vrtačky. A pokud potřebujete příslušenství jako krychlové stoly nebo sklopné stoly, i pak jste u nás na správném místě. Jistě Vás také potěší fakt, že dodáváme i náhradní díly a provozujeme servis APJ Praha s.r.o. Další přehled našich služeb a naši kompletní nabídku pak najdete na internetových stránkách www.flott.cz nebo nás můžete navštívit i osobně na adrese APJ Praha s.r.o., Třebízského 7, Praha 2. Budeme se těšit na Vaši návštěvu!
APJ Praha s.r.o. Adresa : http://www.flott.cz
Kategorie: Průmysl, zemědělství­, výroba
Klíčová slova: APJ Praha s.r.o., Praha, kovoobráběcí stroje, tvářecí stroje, FLOTT, FLOTT vrtač