Age Of Empires III. - desková hra

Age Of Empires III. - nádherná desková hra vycházející z počítačové předlohy. Hra je navíc kompletně v češtině.

Je konec 15. století a začíná nový věk. Při hledání nové obchodní cesty do Indie objevují Evropští cestovatelé nový kontinent. První zprávy zmiňují podivné lidi, exotická zvířata a neuvěřitelné bohatství. Kapitáni a dobrodruzi v zástupech vyráží do těchto nových zemí hledat zlato. Rychle jsou následování kolonisty, vojáky, obchodníky a misionáři, kteří všichni hledají bohatství jednoho nebo druhého typu. Kolonie rychle rostou a rozšiřují se a brzy začne tvrdý závod mezi mocnými národy Evropy.

Vžijte se do role jedné z Evropských koloniálních velmocí a pokuste se zabrat si své místo v Novém Světě. Jako vůdce svého národa máte mnoho cest k vítězství – objevit a kolonizovat Nový Svět, získávat obchodní zboží a vystavět silnou ekonomiku, objevit nové technologie a budovat infrastrukturu ve své domovské zemi, vybudovat silnou obchodní flotilu pro ovládnutí obchodních cest a konečně vybudovat armádu pro obhájení svých práv.

Age of Empires III je hra pro 2 – 5 hráčů, ve které každý hráč tvoří historii jedné z hlavních kolonizačních mocností po objevné Kolumbově cestě do Nového Světa. Každý národ se pokouší objevit nové oblasti a prozkoumat neznámé regiony Nového Světa, kolonizovat a ovládat tyto regiony, vybudovat tam infrastrukturu se silnou ekonomikou, ustanovit obchodní cesty a získat bohatství pro uskutečnění nového věku prosperity ve své domovské zemi.

Během hry provádějí hráči tahy umisťováním kolonistů a specialistů do různých sekcí událostí na hracím plánu. Jakmile všichni hráči umístí své kolonisty a specialisty, sekce událostí se vyhodnotí. Jakmile je sekce událostí vyhodnocena, každý kolonista nebo specialista v této sekci provede akci odpovídající dané sekci. Obvykle získá nějakou výhodu hráč, který má svojí figurku v dané sekci jako první.

Hra končí po osmi tazích. Vítězí hráč, kterému se podařilo získat co nejvíce vítězných bodů. Ty lze získat za budovy, objevy v Novém světě, kolonie nebo silnou ekonomiku.

Hra nabízí mnoho možností a způsobů hry a je vhodná pro začínající i zkušené hráče. Pravidla jsou poměrně jednoduchá a jsou kompletně lokalizovaná do češtiny a slovenštiny. Herní materiál neobsahuje příliš textu, navíc je také kompletně lokalizován do češtiny.

Age Of Empires III. - desková hra Adresa : http://www.toysmarket.cz
Kategorie: Počí­tačové hry
Klíčová slova: Hry, Deskové, Stolní, Figurkové, Filmové postavy, Poker, Magic the gathering, P