Panenky monster high

Dříve televizní přijímače nebyly tak rozšířené a počítače nebyly prakticky vůbec a tak drtivá většina dětí trávila svůj volný čas venku s kamarády. Můžeme se jen hádat jaká doba byla lepší, ale musíme uznat že děti od těch dob značně zpohodlněly. Už jen vyhnat je do pokojíčku aby si hrály jinak než na PC je někdy nadlidský výkon. Pokud ale vaše děti spatří nějakou hračku v tv reklamě ať už se jedná o seriál, či film, tak hned touží držet hlavního hrdinu, nebo hrdinku v ruce jako hračku.
Jak už to bývá, děti často zaujmou ty nejbláznivější pohádky, či seriály, které zrovna v TV běží. Jeden z takových je bezesporu i animovaný seriál o panenkách Monster High. Seriál pojednává o strašidelné škole, ve které jsou samotné studentky i studenti upíři, jež spolu zažívají nejrůznější dobrodružství. Pokud vaše dcera tuto pohádku sleduje, tak by ji zajisté potěšila i tzv. Monster High panenka. Jedná se o přesnou kopii opravdových seriálových postav. V balení je mnohdy i velký počet doplňků, které přesně pasují na danou panenku.
Náš sortiment nabízí snad všechny panenky ze zmiňovaného seriálu. Díky obrovskému rozšíření a hlavně vzrůstající oblíbenosti těchto panenek, se v našem sortimentu nachází i panenky z ostrovu, kde se seriál odehrává. Jedná se o příšerky v plavkách s obrovským počtem plážových doplňků.
Úplnou novinkou v našem sortimentu je i tajný deník, do kterého si vaše ratolest může napsat tajná přání, či jiné tajemství, která jsou určena jen jejím očím. Výhodou je možnost uzamčení deníku speciálním klíčem ve tvaru lebky. Při otevírání a zavírání diáře navíc vydává střašidelné zvuky. S tímto diářem se bude vaše holčička cítit jako opravdová postava ze seriálu Monster High.
Pokud již vlastníte Monster High panenky, ale chtěli by jste pouze změnít jejich oblečení, není problém pořídit panenkám sadu nejrůznějšího oblečení, které bude sedět všem panenkám ze série Monster High.
Fonetip s.r.o.
Panenky monster high Adresa : http://www.mrakyhracek.cz/
Klíčová slova: panenky