Myslivecké oblečení Swedteam

Myslivecké oblečení Swedteam je velice oblíbené nejen mezi myslivci a lovci, ale i mezi turisty a lidmi, kteří se rádi pohybují v přírodě. Výrobce Swedteam má svoji kolekci mysliveckého oblečení rozdělenou do několika řad. Mezi nejoblíbenější patří Swedteam Tampa, Swedteam Dakota, Swedteam Timber Select s tradiční kolekcí loveckých bund a kalhot a to včetně provedení Blaze s výstražnými prvky pro dobrou viditelnost. Pro zimní období výrobce nabízí Swedteam Snow, v této kolekci jsou trička, kalhoty, lovecké bundy ale také rukavice, ušanky nebo kukly a také maskovací set. Zateplená řada mysliveckého oblečení Arktis nabízí mimo loveckých bund a kalhot také oblíbené Swedteam kombinézy.
Řada Blaze a Hviz nabízí především reflexní úpravu oblečení pro dobrou viditelnost, mimo kalhot a bund najdete v této řadě čepice, kšiltovky a ušanky. Zvláštní řady mysliveckého oblečení Swedteam tvoří maskovací oblečení a to jak klasické maskovací oděvy jako například řada Swedteam Optifade tak 3 D maskovací oblečení řady Kamufláž a Hejkal. Toto maskovací oblečení Swedteam je určeno pro všechny, kteří chtějí splynout s přírodou a nemusí to být jen lovci a myslivci ale také například fotografové nebo filmaři přírody. Řada Swedteam Kamufláž obsahuje mimo lovecké bundy a kalhot také rukavice, kšiltovku, masku a pončo. Zvláštní kapitolou je pak maskovací Swedteam Hejkal toto nejextrémnější a nejfunkčnější maskovací oblečení je zcela nehlučné a nešustivé. Je vyrobeno ze 100% polyesterové síťoviny, na které jsou připevněny proužky ze 100% polypropylenových vláken, která nepřijímají vlhkost, bundu s kapucí a návlek na zbraň. Dodává se v praktickém obalu s popruhem. Myslivecké oblečení Swedteam má něco i pro dámy. V dámských oděvech Swedteam jsou košile, kalhoty, vesty nebo bundy moderního střihu.
Proč je vlastně toto myslivecké oblečení tak oblíbené? Odpověď je v perfektním zpracování, prvotřídních materiálech a zejména praktických detailech, které oceníte při aktivním pohybu v přírodě. Při výrobě jsou používaný kvalitní membrány GORE-TEX®, WINDSTOPPER®, COVERTEX®, WINDBREAKER®, které zajišťují odolnost mysliveckého oblečení vodě, větru a dostatečnou prodyšnost. Příjemně vás překvapí například voděodolné zipy , pogumované druky, aby nedocházelo k odleskům a poškrábání zbraně, speciální kapsy na mobilní telefon. U kalhot můžete najít v přední spodní části nohavic speciální vodní zámek, který zabrání proniknutí vody a vlhkosti. V nabídce mysliveckého oblečení Swedteam jsou také speciální kalhoty pro ty, kteří se dostávají příliš blízko k černé zvěři. Jsou to kalhoty ochranné, které by měly snížit případná zranění při střetu s nimi.
Myslivecké oblečení Swedteam můžete nyní zakoupit na www.dalekoledy-puskohledy.cz.

Myslivecké oblečení Swedteam Adresa : http://www.dalekohledy-puskohledy.cz/myslivecke-obleceni-swedteam-a234
Klíčová slova: oblečení