Moderní obrazy

Říká se, že dnešní doba je závislá na obrazech. A něco na tom bude. Lidé už nemají tolik času na čtení, a tak se obrazy stávají zrychleným přehledem aktuálních událostí. Roste zájem o televizní vysílání, kde jsme informování především prostřednictvím obrazu. Na vzestupu je internet, kde také už téměř nenarazíte na žádný text, který by nebyl doporovozen nějakým obrazem - fotografií. V hojné míře i zpravodajské servery užívají ilustračních fotografií. Obrazy, obrazy, obrazy. Taková je dnešní realita.
Obrazy jsou ale nedílnou součástí také našeho soukromého života. Jak roste naše životní úroveň a stoupá počet nových domácností, roste také potřeba jejich obyvatel zkrášlit si svůj životní prostor. A tak se na stěnách objevují v nejrůznějších fázích lidského života také rzné obrazy.
Pokojíky holčiček chodících do školky jsou zaplněny obrazy vlastnoručně vyrobenými a tak se z obrazů smějí princezny, andílci, štěńátka, čertíci, tatínci a maminky. Obrazy v chlapeckých pokojích zase překypují bagry, auty, raketami, rytíři, bojovníky a dinosaury. S postupem času se stěny začínají zaplňovat obrazy popových hvězd, známých herců a modelek. Pokud ovšem nemáte doma přiznivce tvrdší muziky. To se pak návšteva takového pokoje rovná návštěvě domu hrůzy. Ze stěn ase na vás z obrazů šklebí lebky, zombie, kostlivci. K vidění jsou různé fotoobrazy motorky, hroby, kříže nebo hezouni typu Ozzyho Osbourna či "chlapecké" kapely Megadeath! A už je motivem obrazu cokoliv, jeho cílem je zútulnit a zpříjemnit místnost majitele.
Když pak člověk dospěje pochopí, že modelky a populární zpěváci i rockové hvězdy také stárnou a obrazy stárnoucích megastar zdaleka nejsou tak milosrdné, jako obrazy členů rodiny, které mám denně na očích. A tak se na stěny bytů mladých rodin začínají dostávat neutrální motivy. Mladí manažeri a manažerky se inspirují obrazy z Wall streetu, záběry mrakodrapů, horských štítů nebo supermoderních automobilů, které používají jako motivaci a podporu k dosažení úspěchu. Přírodněji založení lidé dávají přednost obrazům krajin, vodopádů, zátiší, prostě klidnějších a méně agresivních motivů. Obrazy často zrcadlí také zájmy majitelů interiéru. A tak někde visí obrazy koček, jinde jsou to koně, jiní lidé milují západy slunce, další zase obrazy moří a oceánů. Moderní interiéry se plní obrazy s industriální a hi-tech tématikou. Mladí rodiče si neváhají vyzdobit interiér obývacího pokoje vlastními fotografiemi rodiny, svých dětí, jejich úspěchů a podobně.
Prostě obrazy jsou v naší uspěchané době možností, jak si domů přinést i něco, čeho v reále můžeme dosáhnout jen stěží.

Moderní obrazy Adresa : http://www.fotografie-fotoobrazy.cz/obrazy-a93
Klíčová slova: obrazy