Maxíkovy hračky

Obchod Maxik.cz s hračkami,kojeneckými potřebami a potřebami pro děti působí na trhu od roku 2006. Za toto období si vybudoval pevné místo mezi prodejci hraček a dětských potřeb na českém trhu. Maxik.cz se specializuje na hračky a vše co děti používají a rozvíjí je. Cílem obchodu je nejen nabízet hračky a zboží v širokém sortimentu,ale i doporučovat svým zákazníkům co nejvhodnější produkty pro děti různých věkových kategoriích.Obchod Maxik.cz si zakládá zejména na kvalitě nabízených produktů, osobním přístupu k zákazníkovi a zákaznickém servisu, zde stále platí rčení "náš zákazník, náš pán". Obchod nabízí svým zákazníkům věrnostní bonusový systém,který dále zlevňuje nákupy na Maxik.cz a mnoho dalších výhod v podobě akčních nabídek, výprodejů a nebo například typů na dárek. Registrovaným zákazníkům jsou pravidelně zasílány aktuální zvýhodněné nabídky, především z důvodu, že sortiment hraček a potřeb pro děti je velmi sezónním sortimentem. Nejoblíbenějším obdobím jsou především vánoční dárky, po vánocích se děti rády oblékají do kostýmů na nejrůznější párty a dětské karnevaly.Od karnevalu se již děti těší na venkovní hraní, toto období plně pokrývá náš obchod v oddělení hraček na zahradu v podobě odrážedel, pískovišť, skluzavek, domečků a mnoho další zábavy. Jaro přechází v léto a s tím se i mění zábava našich nejmenších. K létu neodmyslitelně patří voda a s ní i nafukovací hračky. V nabídce hraček pro děti nechybí renomované značky světových i domácích výrobců. Mezi nejznámější světové výrobce hraček patří oblíbené Lego z Dánska (třetí největší výrobce hraček na světě), které se pro zajímavost vyrábí v ČR v Kladně. Dále největší producent hraček světa Mattel do jehož koncernu patří například všeobecně známé panenky Barbie, autíčka a dráhy Hot Wheels a zejména značka hraček pro nejmenší Fisher Price. Mezi tři největší světové výrobce hraček patří americký producent Hasbro, který uvádí na trhy celého světa značku Littlest Pet Shop (malé sběratelské figurky zvířátek a sady k nim), dále například oblíbeného poníka My Little Pny v mnoha velikostí a provedeních. Mezi nejznámější české výrobce hraček patří Cross, známý zejména pod značkou Merkur, mechanickou stavebnicí s dlouholetou tradicí. Nejznámějším českým výrobcem plastových hraček je Lena, která vyváží své výrobky do celého světa. Na Maxik.cz Máme neustále skladem tisíce druhů zboží od stovek domácích i zahraničních výrobců rozdělených do stovek sortimentních skupin, značek a produktů s licencemi známých pohádkových postaviček.
Maxíkovy hračky Adresa : http://www.maxikovy-hracky.cz
Klíčová slova: hračky
Uloženo: 13.04.2011