Společnost Efektim se stala generálním p

Celková filozofie, prestiž a serióznost golfu jsou hodnoty, pro které si Efektim nejen váží tohoto sportu a jeho sportovců, ale pro které se rozhodl tento sport a jedničku mezi českými golfovými hráči aktivně podporovat.

Jan Juhaniak, golfista a trenér světové třídy

Jan Juhaniak je předním českým golfovým profesionálem. V devadesátých letech se zúčastnil turnaje Czech Open v rámci European Tour a jako jediný český hráč byl pozván na první turnaj série PGA European Senior Tour, který se konal na hřišti Casa Serena. V domácím podniku nejprestižnější evropské série pro hráče nad 50 let, které se již potřetí uskutečnilo na privátním hřišti v Roztěži u Kutné Hory, startoval ve své kariéře již dvakrát.

Přední český golfový profesionál Jan Juhaniak se v současné době věnuje mimo jiné trenérské činnosti v rámci nově utvořené Juhaniak Golf Academy. Ve známém golfovém areálu Beřovice působí jako Head Pro akademie. Mezi špičkové hráče, které za svou kariéru vychoval, patří svého času české amatérské jedničky Petra Kvídová a Miroslav Holub. Vedle standardní výuky klientů se Jan Juhaniak intenzivně věnuje práci s dětmi v rámci úspěšného projektu Tréninkových center mládeže.
Efektim, profesionální hráč ve fotovoltaice a větrné energetice

Společnost Efektim se dlouhodobě podílí na výzkumu, přípravě a realizaci projektů v oblasti solární a větrné energie. Orientace společnosti na obnovitelné zdroje energií a podpora životního prostředí vedla k rozhodnutí dlouhodobě podporovat fair play hru a jasnou filozofii golfové hry. Golf je ideálním sportem pro milovníky přírody, a proto nyní bude golfové vybavení a oblečení Jana Juhaniaka a členů Juhaniak Golf Academy zdobit logo Efektim.
Společnost Efektim se stala generálním p Adresa : http://www.efektim.com/press-centrum/spolecnost-efektim-se-stala-generalnim-partnerem-jana-juhaniaka/
Klíčová slova: Efektim
Uloženo: 17.01.2011