Atelier VJH, specialisté na projekci

Každý zná přísloví „Můj dům, můj hrad”. My Vám toto pomůžeme zrealizovat. U nás ve VJH jsme specialisté na projekci staveb, novostaveb a jejich rekonstrukce. Hravě si poradíme s jakoukoliv projekcí, zvládneme i zóny RD a bytové domy. Kde jinde by mělo být Vaše útočiště než u Vás doma, když přijdete z práce domů, chcete se cítit dobře. Náš stavební ateliér Vám k tomu dopomůže.Není pravdou, že pouze nově postavený dům může být útulný. Dobře zrekonstruovaný byt či dům se mu hravě vyrovná. Jsme jako kouzelnická dílna. V našem architektonicko-stavebním ateliéru proběhnou předprojektové a projektové přípravy, zhotovíme vám nákresy, zaměření polohopisu a výškopisu, též autorské a technické dozory jsou u nás samozřejmostí. Po té co zhotovíme realizační dokumentaci, budeme čarovat dál. Dle Vašich přání Vám zrekonstruujeme starý byt. Zvládáme jak rekonstrukce panelových bytů, tak rekonstrukce domů a rodinných vil. Děláme jak nástavbu, tak přístavbu. Vždyť základem je, vytvořit příjemné a funkční bydlení pro Vás. Útočiště kam se budete vracet, když budete přehlceni dnešním světem, když budete unaveni z práce, ale i domácí ráj, kde obejmete milovanou osobu, pohrajete si s dětmi nebo budete pouze relaxovat. To vše by mělo splňovat ideální bydlení. Naše stavby a rekonstrukce vyzařují osobitý charakter majitelů. Vždyť si také dáváme záležet. Provádíme geologické průzkumy i radonové průzkumy, inženýrskou činnost, zaměření pozemku a další činnosti aby námi realizované projekty byly přesně dle požadavků majitelů. Nezaměřujeme se však jen na projekci staveb, kompletní stavby, novostavby a rekonstrukce bytů a domů. Pomáháme zachovávat kouzlo dob dávno minulých a to v podobě rekonstrukcí památkově chráněných objektů. Svěřte se do péče Atelieru VJH a my zařídíme, aby se vám dobře bydlelo.
Atelier VJH, specialisté na projekci Adresa : http://www.ateliervjh.cz
Klíčová slova: ateliervjh
Uloženo: 07.01.2011