Portál eDotace.cz byl vybrán do projektu

O projektu WebArchiv

K základním úkolům Národní knihovny ČR náleží ochrana a uchování dokumentů vydaných v České republice. K plnění tohoto úkolu zpracovává, ochraňuje, zpřístupňuje a trvale uchovává konzervační fond a registruje jej v České národní bibliografii. Vedle tradičních dokumentů jsou v současné době vydávány elektronické publikace přístupné online, zjednodušeně řečeno webové zdroje. Problematikou uchování a zpřístupnění těchto zdrojů „národní produkce“ se od roku 2000 zabývá projekt WebArchiv, tedy digitální archiv českého webu. Vzhledem k tomu, že množství dokumentů přístupných online je obrovské a tyto publikace zveřejňované na Internetu jsou velmi rozdílné kvality, je třeba pro účely tvorby archivu webových zdrojů (dále jen „archiv“) aplikovat určitá kritéria výběru tak, aby byly uchovávány dokumenty, jež mají dokumentární hodnotu pro současné i budoucí generace a tvoří národní kulturní bohatství. Technicko-knihovnická kritéria, podle nichž jsou vybírány webové zdroje určené pro uložení v archivu a pro zpracování do České národní bibliografie, byla stanovena na základě zkušeností s dosavadním řešením projektu WebArchiv (s přihlédnutím k postupu, který se v této oblasti uplatňuje v obdobných zahraničních projektech – zejména PANDORA v National Library of Australia) a na základě výsledků evropského projektu Web Cultural Heritage (program CULTURE 2000), řešeného v letech 2005 – 2006 ve spolupráci s Estonskou národní knihovnou, Univerzitní knihovnou v Bratislavě a slovinskou Národní a univerzitní knihovnou.

O portále eDotace.cz

Server eDotace.cz je specializovaný web pro oblast finančních podpor a dotací. Server eDotace.cz si klade za cíl poskytnout maximální množství zajímavých informací čtenářům, kteří se problematikou finančních podpor zabývají. Proto <a href="http://www.edotace.cz">eDotace.cz</a>, pravidelně informují o připravovaných a aktuálních dotacích a také o událostech z této specifické oblasti.
Návštěvník má možnost si v rámci katalogu dotací dohledat pro něj co nejvíce odpovídající dotaci dle zadaných kritérií.

Čtenář tedy najde maximum užitečných rad či kontaktů pro vyřízení jeho možné dotace.

Provozovatelem portálu <a href="http://www.edotace.cz">eDotace.cz</a>, je společnost GRANTIKA České spořitelny, a.s

O společnosti GRANTIKA České spořitelny, a.s.

Jsme renomovanou dotačně-poradenskou společností v ČR v oblasti komplexního poradenství a zajišťování celého procesu získání a čerpání dotací z fondů Evropské unie a České republiky pro všechny typy žadatelů. Na podzim roku 2008 jsme se stali 100% dceřinou společností České spořitelny a došlo tak k završení procesu integrace do struktur Finanční skupiny České spořitelny.

Díky zkušenému týmu úzce specializovaných profesionálů a rozsáhlému a dlouholetému know-how, které jsme potvrdili při úspěšné realizaci více jak 1000 projektů, dokážeme nejen rychle reagovat na rozvojové potřeby našich klientů, ale i sami generovat celou řadu oborových a kreativních projektů.

Nabízíme Vám kompletní pokrytí dotačního projektového cyklu. Můžete využít komplexní balíček služeb nebo jen jednorázové poradenství, přičemž každému klientovi můžeme nabídnout řešení šité na míru.

Naším cílem je být Vám spolehlivým partnerem, poskytujícím kvalitní a komplexní poradenství v oblasti EU dotací. S podporou jedné z nejsilnějších bankovních skupin v zemi můžeme podnikatelům, municipalitám i neziskovým organizacím poskytnout i finanční zajištění projektů a řadu dalších služeb a produktů z dílny Finanční skupiny České spořitelny.

V případě zájmu o více informací, případně zájmu o přebírání obsahu portálu <a href="http://www.edotace.cz">eDotace.cz</a>, se obracejte na:

Bc. Petr Navařík

e-mail: navarik@grantikacs.com