Futurama Seriál

Futurama je kultovní americký animovaný seriál od tvůrců seriálu Simpsonovi, duchovními otci jsou Matt Groening a David X. Cohen. Seriál je plný zajímavých nápadů, narážek, nenápadných hádanek a skvělého humoru, který je o něco ostřejší než v Simpsonech.

Děj se většinou odehrává v Novém New Yorku a okolních galaxiích v roce 3000. Hlavní postavou je poslíček s pizzou Fry je typická nula. Nic nedokázal, jeho práce ho nebaví, přítelkyně ho pravděpodobně podvádí. Pak je ale omylem na tisíc let zmražen – a všechno se změní. Nenáviděným poslíčkem sice zůstane i v budoucnosti, tentokrát ovšem na vesmírné lodi svého praprapraprapraprapra... prasynovce, poněkud ztřeštěného postaršího vědce. Jeho nejlepším přítelem se stane nenávistný alkoholik robot Bender a věčně nedostupným objektem zájmu sexy jednooká mimozemšťanka Leela.

Futurama má celkem 5 sérii, 72 dílů a pravděpodobně dalších 13 je ve výrobě. Každý z dílů Futuramy trvá přibližně stejně dlouho jako jeden díl Simpsonových čili cca 20 minut. Matt Groening a David X. Cohen se chtěli se seriálem Futurama odlišit od Simpsonových což se jim zcela nepochybně podařilo. Namísto Bárta obsadili robota Bendera, který je natolik charakterově špatný jak to jen jde. Kouří, pije, nadává, sleduje porno, gamble, kleptoman a naprosto bezcitný.

Dalším výborným počinem Futuramy je obsazení současných známých lidí osobností v seriálu. Autoři to vyřešili tak, že jejich hlavy uložili do speciálních nádob s vodou. Díky tomu se v seriálu pravidelně objevují Leonard Nimoy, Lucy Liu, zpěvák Beck nebo silikonová kráska Pamela Anderson. Autoři šli ještě dál a objevuj9 se i postavy, které jsou už i v současné době mrtvé. Například George Washington, Richard Nixon.

Futurama mnohem víc než Simpsonovi myslí na své věrné fanoušky a pozorném sledování naleznete různé skryté vtipy. Některé jde dokonce pochopit až po rozluštění dvou tajných jazyků (Alianesee - což jsou nahrazené číslice z latinské abecedy a druhý jazyk, který je modulový sčítací kód. Strejně jako v Simsonových jsou s seriálu Futurama požiti i velmi inteligentní vtipy, ať už jde o matematické vtipy anebo pojmnenování planety Chapek 9 podle Karla Čapka a jeho hry RUR), ale Futuramu rád zhlédne i méně náročný divák zvláště pro Benderovy a Fryovy hlášky.
Futurama Seriál Adresa : http://www.futurama-serial.cz
Kategorie: Kultura, umění­, hudba
Klíčová slova: futurama, futurama online, cz futurama, download futurama, dabing futurama, futu