vanilla ninja už aj na slovensku!

Vanilla Ninja, estónska kapela, ktorá hraje super ROCK! Skladá sa z troch členiek - Lenna, Piret a Katrin. V minulosti sa táto skupina skladala z týchto troch členiek a ešte jednej - Maarje, ktorá však kapelu opustila a po čase sa vydala na sólovú dráhu (vydala dva singly - Could You a Shine It On, pritom Could You je dvojdiskový singel!) Po čase na jej miesto nastúpila Triinu, ktorá po čase rovnako kapelu opustila. Údajne má novú pesničku - Alone ale aj napr. Your Game atď.
Naša kapelka tak pokračuje v trojke. Nadaná Lenna, sexi Piret a super Katrin sa vydávajú na novú dráhu. Vydali nové CD (teda v dnešnej dobe už nie celkom nové) Love is War, s ktorým na svet prišiel aj nový singel - Dangerzone. V súčasnosti je najnovším singlom Rockstarz, ale Vanillky už pripravujú nový - vyberá sa z pesničiek Black Symphony (6. pesnička na LIW), Pray (7. pesnička na LIW), Spirit Of The Dawn (9.pesnička na LIW) a Silence (12.pesnička na LIW)
Inak VN vydali spolu 4 základné albumy:
a.) počas "doby Maarje" - Vanilla Ninja, Traces Of Sadness
b.) počas "doby Triinu" - Blue Tattoo
c.) počas "doby TRIO" - Love is War"
Z týchto albumov poznáme aj 6 "nezákladných":
Traces Of Sadness (limited edition), Traces Of Sadness (japan version), Traces Of Sadness (Xmas Version), Blue Tattoo (limited edition), Silent Emotions, Best Of a Love is War (Japan Version).
Všetky tieto informácie nájdeš tiež na mojej webovke - http://www.vanillaninja.pise.cz/
Je to pomerne nová webovka, lebo vznikla cca. 1.10.06, no bola niekoľkokrát premiestňovaná. Najprv bola na doméne služieb www.weblahko.sk, neskôr na www.estranky.cz a teraz na www.pise.cz. Stále to však bola tá istá webovka. Tentokrát na istej doméne služieb estranky.cz z bývalej mojej stránky vznikol český fanclub VN. Najprv sme na tomto webe spolupracovali spolu s mojím spoluadminom, a neskôr sme svoje cesty rozdelili, on zostal na svojej a ja som šiel na novú doménu - www.vanillaninja.pise.cz
Nezabudni sa pozrieť na moju stránku. A napíš komentár prípadne ohodnoť!
vanilla ninja už aj na slovensku! Adresa : http://www.vanillaninja.pise.cz/ (Adresa je již pravděpodobně nedostupná.)
Kategorie: Kultura, umění­, hudba