Dinosauři Dino ostrovy a pravěk

Vítejte na stránkách Dinosauři Dino ostrovy a pravěk Tučně.Tyto stránky jsou o Dinosaurech , Dino ostrovech .Jsou tam i jinné věci například Universe at War

NPŘÍKLAD JEDEN ČLÁNEK

Opevnění hradu
Opevnění hradu bylo dříve z kamení a na kamení bylo cimbuří.(Některé opevnění hradu bylo ze železa)Opevnění vesnice (jak jste četli v článku opevnění hradu a vesnice) bylo ze dřeva.Opevnění železné nebo kamené s cimbuřím bylo jiné na obranu a na stavbu.Opevnění hradu nebylo lehčí dobýt,než opevnění ze dřeva s kůlů.Kůly potřebovaly ke stavbě hlínu,dřevo a železo,ale naopak od kamenného železného s cimbuřím to bylo jiné.Ke stavbě kamenného opevnění se spotřebovalo nejvíce kamení ke spojení a k zlepšení se potřebovalo železo.Hlína a dřevo nebylo potřebné.Železo bylo potřebné ke zlepšení a kamenný důl (z kamenného dolu se vykopávaly kameny a kameny se potom tloukly a změnili tvar)ze kterého byly získány kameny.Kameny byly jako základní materiál ke stavbě.

Využití hradby
Na hradbách byli vojáci.Vojáci se za hradby schovali a sestřelili útočníky.Na hradbách byli nejúspěšnější lučištníci s luky a lučištníci s hořícími šípy.Lučištníci bez hořících šípů nebyli tak úspěšní.Lučištníci bez hořících luků střelili útočníky a zabili je,ale lučištníci s hořícími šípy byli mnohem účinnější obránci.Svýmy ohnivýmy šípy zapálili útočníkovi třeba vůz nebo kočár s vojáky.Beranidlem na hrady útočily také.Beranidlem zničili opevnění, ale jen dřevěné.Hrady,které byly na skále měly výhodu.Útočníci se sápali s žebříky nahoru,ale obránci např.lučištníci a šermíři je shazovali.Lučištník je zabil tím,že jim šípem propíchnul část těla.Šermíř jim například useknul hlavu.Shazovači jim zapálili žebřík a shodili je.Obránci měli také katapulty a nepřátele zabíjeli.Kopiníci s oštěpy byli také účiní.Házeli na útočníky oštěpy.Sekerníci byli málo účinní.Pouze na útočníky házeli sekery.

Dinosauři Dino ostrovy a pravěk Adresa : http://www.dinosauridinoostrovy.estranky.cz
Kategorie: Jiné
Klíčová slova: Dinosauři Dino ostrovy a pravěk