Efektim na kongresu v Bulharsku

Efektim na 7. mezinárodním kongresu a výstavě v Bulharsku

7. mezinárodní kongres a výstava se zaměřením na energetickou účinnost a obnovitelné zdroje energie proběhl ve dnech 13. až 15. dubna 2011 v Sofii v Bulharsku.

Zájemci o obnovitelné zdroje energie měli možnost seznámit se s inovativními technologiemi a postupy, získat nové obchodní kontakty na zástupce významných světových společností i příležitost zúčastnit se oborových konferencí a diskuzí.

EFEKTIM: Specialista na výstavbu fotovoltaických elektráren

Mezi mezinárodními vystavovateli se nemohla ani tentokrát chybět společnost EFEKTIM, která se specializuje na kompletní realizaci fotovoltaických, vodních, větrných a spalovacích elektráren. EFEKTIM působí po celé Evropě, v Africe, na Blízkém východě a nově i v USA. Je také renomovaným odborníkem v oblasti engineeringu, projektování, optimalizace, výstavby, zajištění financování, testování a následného servisu a monitoringu fotovoltaických elektráren.
Zástupci společnosti EFEKTIM seznámili návštěvníky s právě probíhajícími a již realizovanými projekty – výstavby solárních elektráren, jako je například 9. největší fotovoltaická elektrárna na světě – FVE Czech Vepřek (s celkovým výkonem 35,1 MWp), FVE Tuchlovice (7,9 MWp) nebo FVE Smiřice (6,1 MWp). V současné době probíhá výstavba FVE Horovce (984,96 kWp), FVE Kresanda (984,96 kWp) a FVE Power Plant (974,70 kWp).

7. mezinárodní kongres a výstava v Sofii

Bulharský 7. mezinárodní kongres a výstava probíhal ve výstavním komplexu Inter Expo Center v Sofii. Této prestižní události se zúčastnili přední výrobci fotovoltaických produktů, integrátoři fotovoltaických elektráren a odborníci z oblasti energetiky, stavebnictví, architektury, strojírenství a elektroniky. Velkou pozornost návštěvníků zaznamenal i současně probíhající kongres. Návštěvníci se dozvěděli řadu hodnotných informací z oblasti obnovitelných zdrojů energie a životního prostředí i možnost aktivně se zapojit do diskuzí.
Efektim na kongresu v Bulharsku Adresa : http://www.efektim.cz
Kategorie: Jiné
Klíčová slova: Efektim