Efektim se zúčastnil mezinárodní výstavy

Ve dnech 10. - 13. března 2011 se uskutečnil další ročník mezinárodní výstavy technologií a produktů pro ochranu životního prostředí a trvale udržitelný rozvoj Romenvirotec 2011. Romenvirotec se řadí v regionu východní Evropy mezi nejvýznamnější veletrhy. Jeho důležitost je navíc posílena připravovanou podporou fotovoltaiky v Rumunsku. Čtyřdenní exhibice probíhala v hlavním městě Rumunska - Bukurešti. Výstava i souběžná konference probíhaly – stejně jako v loňském roce – ve významném výstavním komplexu Romexpo.

Efektim - specialista na realizaci fotovoltaických elektráren
Mezinárodní výstavy Romenvirotec 2011 se tradičně zúčastnila také společnost Efektim a. s., firma s více než čtyřicetiletou tradicí. Efektim patří mezi přední společnosti specializující se na projektování, realizaci a servis fotovoltaických, větrných, vodních a spalovacích plynových elektráren. Působí po celé Evropě, v Africe, na Blízkém východě a nově i v USA. Je renomovaným odborníkem v oblasti engineeringu, projektování, optimalizace, výstavby, zajištění financování, testování a následného servisu a monitoringu fotovoltaických elektráren.

Společnost Efektim má za sebou celou řadu projektů i samostatných instalací FVE. Podílela se na jedinečných řešeních fotovoltaických elektráren, jako je například 9. největší fotovoltaická elektrárna na světě - FVE Czech Vepřek s celkovým výkonem 35,1 MWp.

Romenvirotec 2011, Bukurešť, Rumunsko
Mezinárodní výstava Romenvirotec patří v současnosti mezi nejdůležitější východoevropské veletrhy zaměřené na nové trendy a technologie čisté a ekologické výroby elektrické energie, ochrany životního prostředí a recyklace. Souběžně s veletrhem probíhala také řada přednášek. Ing. Peter Bahelka, ředitel slovenské pobočky společnosti Efektim, přinesl posluchačům řadu zajímavých a podnětných informací a tipů na téma výstavby fotovoltaických elektráren.

Návštěvníci získali na této výstavě a konferenci příležitost dozvědět se řadu hodnotných informací od představitelů řady světových firem z oblasti solární energie i od špičkových odborníků, kteří přednášeli na plánovaných konferencích, přednáškách a workshopech.
Efektim se zúčastnil mezinárodní výstavy Adresa : http://www.efektim.cz
Kategorie: Jiné
Klíčová slova: Efektim