Efektim na mezinárodní výstavě REE 2011

Další ročník výstavy Renewable Energy Exhibition se uskutečnil ve dnech 15. až 18. února 2011 ve francouzském Lyonu. Celá výstava probíhala v lyonském areálu Eurexpo - Lyon a byla zaměřena na technologie a produkty pro obnovitelné zdroje energie. Návštěvníci získali během čtyř dnů jedinečné informace o nejnovějších technologiích, trendech, nové obchodní i osobní kontakty se zástupci mezinárodních společností, které na veletrhu vystavovaly své produktové novinky a prezentovaly odborné služby.

Efektim – specialista na výstavbu fotovoltaických elektráren
Mezinárodní výstavy Renewable Energy Exhibition 2011 se zúčastnila i společnost Efektim a.s., která patří mezi přední společnosti specializující se na projektování, realizaci a servis fotovoltaických, větrných, vodních a spalovacích plynových elektráren. Společnost Efektim klade velký důraz na profesionalitu poskytovaných služeb a vybudovala kvalitní a profesionální tým odborníků.

Společnost Efektim má za sebou celou řadu projektů i samostatných instalací FVE. Podílela se na jedinečných řešeních fotovoltaických elektráren, jako je FVE Czech Vepřek (s celkovým výkonem 35,1 MWp), FVE Tuchlovice (7,9 MWp) nebo FVE Czech Smiřice (6,1 MWp). Služeb Efektimu využívá řada renomovaných společností. Mezi klienty a partnery patří takové společnosti jako Volkswagen Group, FVE Czech nebo Decci. V rámci Efektim holdingu působí v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Turecku, Maroku, Itálii, USA, Číně, Mozambiku, JAR i v dalších zemích. Díky tomu je společnost Efektim schopna reagovat na požadavky klientů na čtyřech kontinentech - v Evropě, Africe, Americe i v Asii.

Společná setkání a vyslovení řad podnětů ze strany návštěvníků se stala v rámci výstavy Renewable Energy Exhibition pro společnost Efektim velmi přínosná. Společnost Efektim a. s. zavítá i na další evropské veletrhy zaměřené na technologie obnovitelných zdrojů energie a životního prostředí.

Renewable Energy Exhibition 2011
Významná francouzská výstava Renewable Energy Exhibition 2011 oslavila letošním rokem již 10. narozeniny. I tentokrát výstava sklidila mnoho úspěchů a pozitivních ohlasů nejen ze strany stále přibývajících návštěvníků, ale i díky dobré organizaci ze stran vystavovatelů. Výstava měla mezinárodní účast společností ze všech oborů obnovitelných zdrojů energie, především se představili stavební odborníci, techničtí designeři, architekti, projektanti, produktoví dodavatelé i investoři.
Efektim na mezinárodní výstavě REE 2011 Adresa : http://www.efektim.cz
Kategorie: Jiné
Klíčová slova: Efektim