Nový český internetový portál CZIN.eu

Česká povaha je taková, že Čech si těžce zvyká na nové věci. Máte bankovní účet stále u stejné banky, i když vám plno jiných bank nabízí vyšší úrok a nižší poplatky? Proč? Stejně tomu je i u českých internetových portálů. V říjnu 2008 vznikl na českém internetu nový internetový portál CZIN.eu, který se snaží propojit nejlepší nezávislé internetové projekty. Pojďme se na něj podívat a třeba si ho nastavit i jako svoji novou homepage.

Vyhledávání

CZIN.eu nabízí jako primární vyhledávání ve fulltextu celosvětově nepoužívanějšího a dle odborníků nejlepšího vyhledávače Google, současně je také vyvíjen vlastní fulltextový vyhledávač CZIN.eu, který podle vedení CZIN.eu bude kombinovat výsledky vlastního fulltextového serveru se servery jiných významných fulltextových společností (Hakia, Entireweb,...).

CZIN.eu vyhledává také v zajímavostech, které prohledávají tipy uživatelů internetu na zajímavé články z databáze českého socializéru Pridat.eu.

Dále nový portál CZIN.eu vyhledává mezi kvalitními články kvalitních českých zpravodajských webů.

Nabídka vyhledávání je ještě širší. Lze vyhledávat v katalogu odkazů, obrázcích, mapách, zboží přidružené služby HledejCeny.cz a dle informací od vedení CZIN.eu se připravuje cizojazyčný slovník a jiné.

Zpravodajství

Na www.CZIN.eu je vždy přehled nejaktuálnějších zpráv ze světa i domova, sportu, ekonomiky, showbyznysu a jiného. Partnerem zpravodajství je jeden z nejkvalitnějších českých online deníků Týden.cz, proto jsou na CZIN.eu vždy pouze nejdůležitější aktuální zajímavé zprávy. Na CZIN.eu naleznou své i ženy, pro které je připraven přehled aktuálních článků z velice oblíbeného dámského portálu ChytráŽena.cz.

Výhodou oproti jiným portálům jsou souhrny zpráv na různá témata z webů, které jsou na daná témata v Česku odborníky. Proto lze na CZIN.eu nalézt souhrny na téma Internet, Hry, PC, Film, Hudba, TV seriály. Každé téma zajímá někoho jiného, proto si své najde každý.

Velkým kladem portálu CZIN.eu je sekce Zajímavosti, kterou tvoří prostřednictvím Pridat.eu sami uživatelé portálu.V této sekci jsou uvedeny nové, do společenských sítí hojně přidávané, zajímavé články.

TV program

Další předností portálu www.CZIN.eu je aktuální televizní program, který kromě právě vysílaného a následně vysílaného pořadu nabízí také odkaz na stránku s hodnocením kvalitních filmů a seriálů České filmové databáze (fdb.cz). Díky tomu, lze zhlédnout hodnocení filmu, trailer, obrázky z filmu, obsazení ve filmu a komentáře. Sami také můžete přidat své hodnocení či film nebo seriál komentovat.

Rychlé užitečné odkazy

V horní části portálu se nacházejí rychlé odkazy, které směřují na využívané partnerské projekty. Díky tomu tak můžete rychle přejít na stránku obsahující titulky k filmům, hry, odesílání sms, komunitní portál, vtipné hlášky, přehled kulturních akcí, diskusi a jiné. Prostě vše, co běžný člověk na internetu často potřebuje.

E-mail

Součástí portálu CZIN.eu je samozřejmě i kvalitní e-mail. Nabízí doménu něco@czin.eu (a současně i něco@czin.cz), ke které každý zdarma získá 5120 MB prostoru pro zprávy. E-mail je založen na technologii společnosti Microsoft, která zaručuje vysoký výkon a bezpečnost. E-mail je současné Windows Live ID, díky tomu lze e-mail propojit s výborným komunikačním programem Windows Live Messenger či programem pro správu e-mailu Windows Live Mail. Předností je především seznam kontaktů, který takto jednoduše propojen ve všech těchto programech. Email podporuje také technologii MAPI, proto lze e-mail propojit s Microsoft Office Outlook 2007 a vyšší.

Katalog odkazů

Katalog CZIN.eu vychází z dat původního katalogu založeného již v roce 2005. Obsahuje přes 14 tisíc odkazů všeho druhu, které řadí novým revolučním způsobem, na kterém se pomocí zpětného odkazu podílejí sami provozovatelé webu registrovaného v katalogu. Katalog je propracovaný a lze zde weby také bodově hodnotit a slovně komentovat. Lze weby řadit také podle webového PageRanku. Například 100 webů s nejvyšším PageRankem lze nalézt zde.

Základní přidání odkazu do katalogu je zdarma, proto pokud provozujete nějaký web, můžete odkaz přidat zde.
Další zajímavé služby

Na portálu lze najít i předpověď počasí, aktuální kurzy měn vůči české koruně, online vysílání televizí, vysílání vybraných rádií, samozřejmě datum i aktuální svátek a jiné.