Marketingové poradenství

Výsledkem marketingové analýzy Vaší firmy je předložení seznamu doporučení v jednoduché, přehledné podobě. Nyní začínáme společně pracovat na maximálním využití Vašeho současného potenciálu v oblasti marketingu. Nemusíte mít už nyní strach, že půjde o doporučení, jejichž realizace Vás bude stát statisíce. Jedná se o soubor nástrojů, který je co nejvíce úsporný, tak aby co nejméně zatížil firemní finance. Ve středu marketingových doporučení je marketingový mix v kombinaci s jednoduchými PR aktivitami a s účelným internetovým marketingem. Celou situaci Vám přiblížím asi takto:

Představte si, že jste rybář a máte jeden prut. Kolik za den chytíte ryb? V porovnání s rybářem, který je sice také sám, ale na rozdíl od Vás má deset prutů k chytání ryb... Kdo z vás chytí za den více ryb? Samozřejmě, zákazníci nejsou ryby. A firmy zákazníky nechytají na pruty. Ale podstata je principiálně podobná. Kolik prodejních kanálů (prutů), způsobů oslovení Vašich zákazníků (ať již stálých či potenciálních) máte? Deset, dvacet, padesát? Sto? Věřte, že s námi získáte tolik prutů, kolik je jen ve Vaší firmě možné a finančně únosné.

Marketingové poradenství Adresa : http://btci.cz/marketingove-poradenstvi,21.html
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: marketing, marketingové poradenství, marketingová analýza, strategie firmy, revi
Uloženo: 09.04.2011
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní­ systém - ankety, nástěnky, vzkazní­ky zdarma.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde