Není výstup jako výstup

Informovat veřejnost o nových produktech, službách či aktivitách společnosti prostřednictvím médií a PR článků, které mnohdy poskytují pro uvedení souvislostí větší a vhodnější prostor než například placená propagace formou inzerce, je již naprosto běžné. Pokud se jedná o pozitivní zprávy, je uspokojivé vidět zmínky o nich v co možná největším počtu titulů. Úhledná hromádka časopisů a řada odkazů na články na internetu potěší a mediální obrazu společnosti rozhodně neuškodí. Je však třeba nezapomínat na to, že i v tomto případě rozhodně platí, že by kvantita neměla být důležitější než kvalita a sdělení by mělo oslovit především cílovou skupinu, jíž je určeno. Především to při hodnocení výsledků své práce zohledňuje také PR agentura Beaufort.
PR agentura Beaufort

Beaufort PR agenturaNaší specializací je produktové Public Relations a PR na internetu. Jsme orientováni na výsledek a snažíme se v rámci oboru prošlapávat nové cesty. V oblasti Media Relations jsme tak například vytvořili metodiku měření výsledků aktivit, která je ojedinělá, a podle nás nejlépe vystihuje jejich hodnotu.

PR agentura Beaufort se mj. zabývá rovněž organizováním tiskových a klientských konferencí, optimalizací pro vyhledávače, reklamní činností včetně plánování a nákupu médií, výrobou klientských magazínů či newsletterů, promotion aktivitami, direct mailingem a řadou dalších aktivit. Své služby nabízíme i na Slovensku.
Není výstup jako výstup Adresa : http://www.beaufortcz.cz
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: Beaufort, Public Relations, PR, PR agentura, PR na internetu
Uloženo: 16.03.2011
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní­ systém - ankety, nástěnky, vzkazní­ky zdarma.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde