27 miliard pro internetový obchod.

Češi každý rok naplní pomyslný internetový nákupní košík zbožím za několik desítek miliard, aktuální předpoklad je 27 miliard korun.O oblibě nákupu přes e-shop svědčí i to, že objednávky v internetových obchodech stále rostou a v posledních třech letech se dokonce zdvojnásobily. Nejveselejším obdobím jsou pro internetové obchodníky vánoce, ale kromě dárku rekordně roste i prodej dalšího zboží během celého roku.


Tomuto trendu vyhledávat a nakupovat jakékoli zboží přes internetový obchod napomáhá hlavně stále ubývající generace seniorů, tedy lidí kteří s internetem nemají žádné zkušenosti a naopak zvětšující se skupina lidí, kteří internet běžně používají a jsou přes něj zvyklí i nakupovat.


Obchodníci berou tento fakt stále zvyšujícího se počtu internetových spotřebitelů jako velkou obchodní příležitost a jako odbytiště pro své zboží volí e-shop, kde nabízí klidně i stejné zboží jako ve svém kamenném obchodě, ale navíc nabídnou různé věrnostní programy. Volba internetového obchodů jako hlavního, nebo vedlejšího prodejního kanálu je způsobena i stále dostupnějšími možnostmi získání vlastního e-shopu. Vytvořit si internetový obchod bez znalosti programování jde do 2 minut na stránkách www.shopman.cz, za pronájem základní varianty profesionálního e-shopu nezaplatí obchodník ani korunu, je zdarma. V obchodnické administraci jde jednoduše vkládat a upravovat prodávané produkty, jejich cenu a popis.

Tento internetový obchod pracuje když my spíme, nepotřebuje dovolenou, neonemocní a vlastně nedělá nic jiného, než že nabízí a prodává zboží. Internetový obchod je nejlepší zaměstnanec.
27 miliard pro internetový obchod. Adresa : http://www.shopman.cz
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: e-shop,internetový,obchod,zdarma,eshop,pronájem,tvorba,e-shopů,e-shopy
Uloženo: 28.10.2009
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní systém - ankety, nástěnky, vzkazníky zdarma.

 
Copyright © 2005-2019 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobních údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde