"Zlatá medaile" za drogy

Britští scientologové provedli největší protidrogovou operaci v historii, když zorganizovali distribuci jednoho milionu brožur Pravdy o drogách během olympijských her 2012 v Londýně.

Kdyby byla v Londýně olympijská disciplína v protidrogové výchově a prevenci, scientologové by brali zlato. Jak se lidé hrnuli na olympijské a paralympijské hry 27.července-9. září, byl rozdistribuován 1 milion kopií brožur Pravdy o Drogách.

Představeno v nově vydané brožuře: Scientologie: Jak pomáháme-Pravda o drogách, Vytvoření světa bez drog, 300 dobrovolníků v tyrkysových tričkách, se sportovními batohy naplněnými brožurami o drogové výchově se rozprostřelo po 27 Londýnských čtvrtích. Připojili se k nim Taneční Esa, taneční a swingová skupina číslo 1 v Británii, vystupující na speciálně upraveném Doubledecker busu.

Provozní ústřednou byla Scientologická církev v Londýně na Queen Victoria Street, kde se dobrovolníci mohli zásobit brožurami Pravdy o drogách a sdílet a slyšet nejnovější zprávy.

V době, kdy letní olympijské hry skončily, a pochodeň byla předána do Rio de Janeira, místa konání olympijských her 2016, dobrovolníci byli na půli cesty jejich běhu za "zlatem"-tři-čtvrtě milionu brožur v rukou lidí všech věkových kategorií a národností. Neohroženě pokračovali v závodě a během závěrečného ceremoniálu Paralympijských her, 9. září, dokončili distribuci celého milionu výtisků Pravdy o drogách.

Scientologická církev je se zaníceně věnuje vymýcení zneužívání drog prostřednictvím protidrogové výchovy a prevence. Jen za poslední rok církev podpořila publikaci více než 7,5 milionu výtisků brožur Pravdy o drogách a tisíce plakátů, informačních balíčků a vzdělávacích souprav, jež dali zdarma k dispozici zdravotním pedagogům, policistům a dalším specialistům protidrogové prevence. V publikaci Scientologie: Jak pomáháme- Pravda o drogách, Vytvoření světa bez drog, Scientologická církev podporuje používání těchto materiálů všemi, kdo sdílejí cíl vytvoření světa bez drog.

Pokud si chcete přečíst kopii brožury nebo se dozvědět více o protidrogovém vzdělávání a prevenci, iniciativně podporované Scientologickou církví, navštivte webové stránky Scientologie.

"Zlatá medaile" za drogy Adresa : http://www.drogy.cz
Kategorie: Informace, zpravodajství­