Hotel Panský dům – Ubytování na Vysočině

Poloha
Hotel Panský dům se nachází v historickém centru Nového Města na Moravě v srdci Českomoravské Vrchoviny. Nádherná příroda Žďárských vrchů, řada kulturních akcí a pamětihodností Vás jistě uchvátí. Čeká na Vás romantická budova, příjemný personál, vinárna v suterénu a naprostý klid pro Váš odpočinek. V roce 2010 hotel Panský dům prošel rekonstrukcí, zachoval si ale svoji neopakovatelnou atmosféru. Interiéry mají podobu anglického venkovského stylu, jsou doplněné dřevem a kovaným železem. Zdi jsou zdobené černobílými fotografiemi ze starých časů našeho města a okolí a fotografiemi obrazů ak. umělce Aloise Podlouckého. Fasádu tvoří umělecká sgrafita malíře Karla Němce, který vyzdobil i protější katolický kostel tvořící architektonickou dominantu náměstí. Romanticky zařízené pokoje přímo vybízí k odpočinku. Můžete u nás strávit i svoji svatební noc.
Ubytování
Hotel Vám nabízí komfortní ubytování se snídaní v anglickém stylu s milou obsluhou. Kapacita hotelu je 25 lůžek, z toho 2 nadstandardní dvoulůžkové pokoje, 2 nadstandardní čtyřlůžkové pokoje a 6 standardních dvoulůžkových pokojů. Ve všech pokojích naleznete minibar, v luxusních pak DVD, audio zavedené do koupelny, trezor, posezení, velké úložné prostory a luxusní matrace v nových dřevěných postelích. Prostředí je vhodné i pro rodiny s dětmi. V hotelu Vás čeká kulečník, LCD televize, satelit, internet zdarma. Můžete si přiobjednat masáže. Slušně vychovaný domácí mazlíček je vítán. Nově vybudovaná zahrádka ve dvoře bude pro Vás příjemným relaxem. V suterénu hotelu Vás jistě nadchne vinárna ve stylu „Ledové jeskyně“. Kromě těchto možností Vás čeká řada zajímavých služeb a výhod, o nichž se dočtete na našich internetových stránkách.
Cena zahrnuje
-Ubytování v luxusním pokoji Elisabeth nebo Beatrice
-Šampaňské na pokoji při příjezdu