Ubytování Hradec Králové

Penzion a Restaurace Černý kůň Hradec Králové, je vždy připraven Vám poskytnout ubytování a stravování k Vaší maximální spokojenosti. Penzion a restaurace se nachází v blízkosti nově zbudované dálnice D11 do Hradce Králové. Hradec Králové má velice významnou polohu jak pro Vaše obchodní cesty tak pro odpočinek v podobě poznávání hradů a zámků. Kraj disponuje rozvinutou sítí cyklostezek s optimální náročností.

Stylový rodinný penzion Černý kůň z kategorie *** poskytuje ubytování v klidné části Hradce Králové se snadným a rychlým přístupem do centra města. Poskytuje ubytování v luxusních dvoulůžkových, třílůžkových a čtyřlůžkových pokojích. Součástí každého luxusního pokoje penzionu Černý kůň je vlastní sociální zařízení se sprchovým koutem, umyvadlem a koupelnovými doplňky, televizor se satelitním příjmem, telefon a možnost vysokorychlostního připojení k internetu formou wi-fi sítě. Součástí ceny ubytování je snídaně formou studeného bufetu. Dále disponuje vlastním uzavřeným parkovištěm, které je pro hosty zdarma.

Restaurace penzionu nabízí celodenní stravování v všech nekuřáckých prostorách. Jídelní lístek nabízí tradiční českou kuchyni, bohatý výběr nápojů a vín. Navštívit nás můžete od pondělí do soboty a to vždy od 10:30 do 23:00. Součástí restaurace je luxusní letní zahrádka v klidném zákoutí penzionu. V prostorách restaurace je možné konání svatebních hostin, večírků a rautů.
Disponujeme taktéž salónkem pro pořádání školení či smutečních hostin.

Celý kolektiv našeho Penzionu-Restaurace Černý kůň Hradec Králové je připraven Vám poskytnout ty nejlepší služby v duchu věty "Provádíme restauraci těl i duší dobrým jídlem a skvělým pobytem!"
Ubytování Hradec Králové Adresa : http://cernykun.com